VKO trækker i land
Fra : Peter Heide

Dato : 31-05-10 12:43

http://politiken.dk/politik/article983654.ece

Nå ? Der var de bange for at miste for mange stemmer dér.

De burde også kikke lidt på deres massakre mod jobsøgende og arbejdsløse.
Måske VKO lige skulle have gennemtænkt deres genopretnings-plan inden de
lancerede den. Men hvad kan man efterhånden forvente af en sådan en desperat
regering .

Fra : Jesper

Dato : 31-05-10 13:33

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> [...]
> lancerede den. Men hvad kan man efterhånden forvente af en sådan en desperat

Nu lægges der op til at hæve loftet over børnechecken til 35.000 kr
samtidigt med at børnecheckydelsen beskæres med 5%, så summa summarum
bliver besparelserne på børnechecken den samme.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-10 16:39

On Mon, 31 May 2010 14:32:57 +0200, Jesper wrote:

> Nu lægges der op til at hæve loftet over børnechecken til 35.000 kr
> samtidigt med at børnecheckydelsen beskæres med 5%, så summa summarum
> bliver besparelserne på børnechecken den samme.

Forskellen er, at NU går det også ud over dem med få børn, hvilket det ikke
gjorde før.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-05-10 17:03

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Forskellen er, at NU går det også ud over dem med få børn, hvilket det
> ikke
> gjorde før.

Afskaf børnechecken - så holder det op med at gå ud over dem, der ikke
har børn. Folk må selv betale for deres børn.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 31-05-10 17:40

On Mon, 31 May 2010 18:02:54 +0200, Henrik Svendsen wrote:

> Afskaf børnechecken - så holder det op med at gå ud over dem, der ikke
> har børn. Folk må selv betale for deres børn.

Det er da en ærlig sag, at mene det.

Hvis man lavede forskellige momssatser for basale fødevarer (almindeligt
brød, mælk, frugt og grønt), plus børnetøj/sko og andre "børnerealterede"
ting som bleer og lignende, så ville jeg være enig med dig.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 17:40

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i
meddelelsen

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
> meddelelse

> Afskaf børnechecken - så holder det op med at gå
> ud over dem, der ikke har børn. Folk må selv
> betale for deres børn.

Det vil betyde at antallet af børn falder og kun
de rigeste får børn. Det vil i sidste ende gå ud
over folk som dig, der ikke kan blive passet på
det plejehjem du en gang sidder og mimrer eller at
vi må importere arbejdskraft hos lande hvis
kulturer og sprog ligger os fjernt. Det sker
allerede i et vist omfang. Men du kan da glæde dig
til at få tørret din røv hos en sort somalier af
hankøn

I det hele taget er det alt for kortsigtet at se
på den sag i et nutidigt perspektiv, men en sådan
mangel på perspektiver har du jo altid haft.

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-10 19:59

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> arbejdskraft hos lande hvis kulturer og sprog ligger os fjernt. Det sker
> allerede i et vist omfang. Men du kan da glæde dig til at få tørret din

Hovsa, antiracisten kom vist liiiige til at tale over sig. Måske er
antifacisten slet ikke så glade for somalierne efter at han har opdaget han
ikke kan gå i Netto efter mørkets frembrud.

> I det hele taget er det alt for kortsigtet at se på den sag i et nutidigt
> perspektiv, men en sådan mangel på perspektiver har du jo altid haft.
Og så lige en sviner.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 20:47

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Hovsa, antiracisten kom vist liiiige til at tale
> over sig.

Igen ser du ting der ikke eksisterer - jeg har
ikke talt over mig, men jeg ved at du har en
racistisk indstilling til farvede og muslimer, så
jeg udmalede blot et scenarie for dine venner på
den fascistiske højrefløj som jeg ved at de vil
gyse over for.

Måske er
> antifacisten slet ikke så glade for somalierne
> efter at han har opdaget han ikke kan gå i Netto
> efter mørkets frembrud.

Vås! Jeg har intet mod somalier - de er lige så
forskellige som andre mennesker - nogle er
venlige, andre nogle idioter - akkurat som
skolelærere er det, fx dig.

> Og så lige en sviner.

Nåeh, den sved nok, hva'? Jamen, det er dejligt at
se dig krympe dig når du bliver konfronteret med
sandheden. Jeg håber så sandelig at det skal
lykkes igen.

Og når du hyklerisk taler om "en sviner", så er
det underligt at du ikke kan se hvordan du sviner
muslimerne til som gruppe uden at have din
dokumentation i orden. Men det er ifølge dig i
orden at svine folk til som følge af deres
religion, medens du piber når du må smage lidt af
din egen medicin. Du er sgu en gemen hykler,
Kim2000. Hvem har inspireret dig? Hitlers Mein
Kampf?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-06-10 11:36

ahw wrote:
> "Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i
> meddelelsen

> Det vil betyde at antallet af børn falder og kun
> de rigeste får børn.

De fattigeste danskere har ellers gennem historien været kendt for at få
flest børn. Du skal se, det er nok den del af middelklassen, der har
stærk ambition om samtalekøkkener, der vil vælge børn fra. Jeg tror, det
er bedst, den slags mennesker afholder sig fra at få børn.

> Det vil i sidste ende gå ud
> over folk som dig, der ikke kan blive passet på
> det plejehjem du en gang sidder og mimrer

Jeg gider ikke sidde og mimre på et plejehjem. Desuden er dine fantasier
om, at alle andre end de rige ville få børn uden børnecheck helt til
grin. Børnechecken er en meget ny opfindelse, og danskere fik også børn
før den blev opfundet for at købe nogen stemmer hos børnefamilierne til
Schluter.

> eller at
> vi må importere arbejdskraft hos lande hvis
> kulturer og sprog ligger os fjernt.

Det ville da kun kunne glæde dig. Du har lige argumenteret for min
holdning.

> Det sker
> allerede i et vist omfang. Men du kan da glæde dig
> til at få tørret din røv hos en sort somalier af
> hankøn

Jeg kan se, du allerede glæder dig.

> I det hele taget er det alt for kortsigtet at se
> på den sag i et nutidigt perspektiv, men en sådan
> mangel på perspektiver har du jo altid haft.

Du aner ikke, hvad du snakker om. Du lever i en fantasiverden.

Fra : Michael Weber

Dato : 31-05-10 16:30

Peter Heide wrote:
> [...]
> genopretnings-plan inden de lancerede den. Men hvad kan man
> efterhånden forvente af en sådan en desperat regering .

De havde vel for travlt med at holde ferie eller aflyse
privatfly?

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-10 19:56

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Måske VKO lige skulle have gennemtænkt deres genopretnings-plan inden de
> lancerede den. Men hvad kan man efterhånden forvente af en sådan en

Hvorfor er det at man tvivler på at det er fordi de vitterlig er blevet
klogere.

Men nu kan vi da se hvorfor man ikke kan stemme på oppositionen. EL er ude
med støtte til våbensmuglere og terrorister og fordømmer et land der
opretholder sit lands grænser. Det er dem oppositionen vil regerer sammen
med.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 20:42

> [...]
> våbensmuglere og terrorister og fordømmer et
> land der opretholder sit lands grænser. Det er
> dem oppositionen vil regerer sammen med.
Det er jo det sædvanlige løgn fra din side. Hvor
ser du at EL støtter våbensmuglere og terrorister.
Du er da bindegal - opsøg en psykiater: Du lider
af galopperende forfølgelsesvanvid. Og Israel
angreb nødhjælpsskibe i internationalt farvand og
er for dette blevet fordømt af blandt andet EU -
du støtter jo det kryptonazistiske parti Dansk
Folkeparti, et parti der kun udspreder had til
anderledes tænkende mennesker- er du stolt af det?