Australske læger er kommet under pres udef~
Fra : Andrea

Dato : 30-05-10 15:02

http://www.news.com.au/national/push-to-let-australian-doctors-mutilate-genitals-of-baby-girls/story-e6frfkvr-1225872274181

Og jeg som troede at der faktisk var pres på internationalt for at
kriminalisere dette uvæsen.

Mvh
A. Burns.

Fra : \"@'

Dato : 30-05-10 22:06

On Sun, 30 May 2010 14:02:25 -0700 (PDT), Andrea <ab1959dk@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Og jeg som troede at der faktisk var pres på internationalt for at

man kan da ikke bare sådan undertrykke andre folkeslags kultur -

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-10 01:31

wrote:

> [...]
>
>Og jeg som troede at der faktisk var pres på internationalt for at

Cutting hos ariske piger kan du ikke stoppe pr kriminalisering og det
huserer værre end omskæringspjattet som iøvrigt ikke hindrer orgasmer

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-10 15:48

"Andrea" <ab1959dk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og jeg som troede at der faktisk var pres på internationalt for at

Jamen sammen med voldtægt af 9-årige så er det en del af deres kultur og den
skal vi ikke undertrykke. Det er en berigelse at nyde hinandens kulturer.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 17:51

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Jamen sammen med voldtægt af 9-årige så er det
> en del af deres kultur og den skal vi ikke
> undertrykke. Det er en berigelse at nyde

Så du mener altså at muslimer voldtager 9-årige?
tja, tyv tror hvermand stjæler.

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-10 18:07

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Så du mener altså at muslimer voldtager 9-årige? tja, tyv tror hvermand
> stjæler.

Ifølge troende muslimer så er koranen 100% korrekt og skal efterleves 100%.
Har du nogensinde hørt en muslim sige "det var ikke skidegodt det ham
Muhammed lavede med hende pige der"? Har du hørt een eneste muslim tage
afstand fra det?

Dem der støtter taliban ønsker fx at små piger skal voldtages. Det var
standard under taliban, ønsker man taliban tilbage, ønsker man voldtægt af
børn. Hvordan kommer taliban tilbage? Ved at Danmark trækker sine tropper
ud. Ønsker man tropperne ud, så støtter man talibans tilbagevenden, ønsker
man taliban tilbage, så ønsker man voldtægt af børn.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 20:10

> [...]
> nogensinde hørt en muslim sige "det var ikke
> skidegodt det ham Muhammed lavede med hende pige
> der"? Har du hørt een eneste muslim tage afstand

Ja, det har jeg hørt mange muslimer gøre. Men
tiden var en helt anden, og det var ikke
ualmindeligt at man så ægteskab mellem meget unge
piger og ældre mænd. I dag er det ikke tilladt
eller i orden ud fra vores moralbegreber, og det
er heller ikke noget jeg synes skal være i orden,
men at anklage en milliard muslimer for noget som
skete for mere end 1500 år siden er fuldkommen
rablende vanvittigt. Så kan man jo lige så godt
anklage psykiaterne i dag for hvordan sindssyge
blev mishandlet og behandlet for blot få hundrede
år siden, hvis det skal være kriteriet. Desuden
indeholder Koranen jo ikke nogen historie om Aysia
(ved ikke stavemåden), men det indgår i
beretningerne om Muhameds liv. Det betyder jo ikke
at man absolut skal gøre som Muhamed, men blot at
man tager afsæt i hans måde at gøre tingene på.

Muslimer skal naturligvis ikke i tide og utide
tage afstand fra dels det ene og dels det andet.
Koranen er ifølge muslimerne en hellig bog hvor
Muhamed fik nedskrevet nogle måder at leve
tilværelsen på, men lige så lidt som kristne i
tide og utide tager afstand fra fx stening af utro
kvinder, at slå bøsser ihjel selvom det står i
bibelen, at tage afstand fra Paulus' ord om at
kvinder skal tie i forsamlinger og at mænd bør
holde sig fra kvinder, lige så lidt kan man da
forlange at muslimer i tide og utide tager afstand
fra hvad Muhamed i sin tid gjorde. Det han foretog
sig med Aysia i sin tid var ikke usædvanligt, og
man tænkte ikke sådan som man gør i dag. Det er
noget underligt noget at anklage nuværende
religiøse for noget der skete dengang. Det
væsentlige er vel at de ikke går ind for den slags
i dag!
Desuden: det var efter datidens normer IKKE
voldtægt det Muhamed gjorde. Det var helt i
overensstemmelse med pigens og forældrenes egne
ønsker. Set med nutidens øjne er det naturligvis
helt skrupravende forkert, men sådan så man altså
ikke på det dengang: man kan ikke dømme datidens
handlinger med nutidens øjne.

Fra : \"@'

Dato : 31-05-10 20:24

On Mon, 31 May 2010 21:09:41 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>men at anklage en milliard muslimer for noget som
>skete for mere end 1500 år siden

skete!!!!!!

det foregår skam i nutiden

at du ikke VIL vide af fakta er dit problem

> [...]
>kvinder skal tie i forsamlinger og at mænd bør
>holde sig fra kvinder, lige så lidt kan man da
>forlange at muslimer i tide og utide tager afstand

Paulus formaninger er der ingen i sekulære demokratiske lande som
kerer sig en døjt om,

hvorimod masser af muhamedanere tager Muhameeds ord meget alvorligt og
bogstaveligt

dine sammenligninger holder IKKE

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : N_B_DK

Dato : 01-06-10 12:00

ahw wrote:

> Ja, det har jeg hørt mange muslimer gøre. Men
> tiden var en helt anden,

Men alligevel sker det stadig den dag i dag.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-10 20:30

> [...]

> Danmark trækker sine tropper ud. Ønsker man
> tropperne ud, så støtter man talibans
> tilbagevenden, ønsker man taliban tilbage, så

Til ovenstående:

Alle muslimer støtter IKKE de afghanske talibanere
og det var heller ikke "standard" under
talibanernes styre - så igen udtaler du dig om
noget du ikke har forstand på. Taliban betyder i
øvrigt lærling og har altså intet at gøre med
voldtægt. Taliban anlægger en meget streng
fortolkning af koranen, men indtil videre har
vestens kommentatorer ikke formået at få at vide
hvor i Koranen eller i Muhameds sædvane man ser at
det skulle være i orden at voldtage børn, og
seriøse debattører hævder da heller ikke noget
sådant. Det er din veninde Pia Kjærsgaards parti
der forsøger at dæmonisere muslimerne i det hele
taget uden at skelne mellem de forskellige
grupperinger dér. Det ville svare til at man mente
at Jehovas Vidner var talerør for alle kristne.

Danmark skal forlade landet hurtigst muligt. Vi
har intet at gøre det - det er USA der begyndte
det show, så lad dem fuldføre det. At vi skal være
gidsler i den amerikanske forbrydernations gøren
og laden er fuldkommen uhørt. Og de ca. 750
soldater kan de sagtens undvære.

Og for en ordens skyld: hvor er din dokumentation
for påstanden om at talibanerne voldtager børn?
Det er som sædvanlig grebet ud af den tomme luft -
en dæmonisering af folk som du intet kender til og
intet vil kende til. Er det sådan du underviser
børnene i skolen: at opfordre til had mod muslimer
generelt?

Fra : \"@'

Dato : 01-06-10 19:48

On Mon, 31 May 2010 21:29:56 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>fortolkning af koranen, men indtil videre har
>vestens kommentatorer ikke formået at få at vide
>hvor i Koranen eller i Muhameds sædvane man ser at
>det skulle være i orden at voldtage børn,

få at vide???

du kan vel selv læse

og du kan sikkert et eller andet sted få fat i et eksemplar af koranen

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-10 20:22

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> få at vide???
>
> du kan vel selv læse
>
> og du kan sikkert et eller andet sted få fat i et eksemplar af koranen

I en anden tråd siger manden og forklarer om at det er sket for mange år
siden og det var almindeligt. I denne tråd nægter manden det overhovedet
står i koranen.

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 00:31

> [...]
>>

> I en anden tråd siger manden og forklarer om at
> det er sket for mange år siden og det var
> almindeligt. I denne tråd nægter manden det

Og det ´gør jeg stadigvæk - du kan åbenbart ikke
forholde dig til at der findes andre tekster end
koranen inden for islam. Der står INTET i koranen
om voldtægt af børn. Jeg er i besiddelse af to
koraner, og intet sted i disse findes belæg for at
det er OK at voldtage børn, så dine sædvanlige
løgne er afsløret endnu en gang i fuld
offentlighed.

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 09:51

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> [...]

> disse findes belæg for at det er OK at voldtage børn, så dine sædvanlige
> løgne er afsløret endnu en gang i fuld offentlighed.

Du mener altså IKKE det er voldtægt hvis en mand på 50+ gifter sig med en 8
årig pige og har sex med hende ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 17:13

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i
meddelelsen

> Du mener altså IKKE det er voldtægt hvis en mand
> på 50+ gifter sig med en 8 årig pige og har sex
> med hende ?

Voldtægt handler om ufrivilligt sexuelt overgreb.
I dag ville det ikke kunne forekomme at en mand på
50+ kunne gifte sig med en 8-årig pige, det kunne
det øjensynligt dengang.

Ifølge beretningen om Ayse, gik hun frivilligt med
til ægteskabet og det blev først fuldbyrdet da hun
var 9 år -stadig ifølge overleveringen. Det blev
altså ikke anset for at være voldtægt dengang.

Du kan ikke bruge nutidens normer på datidens
opfattelser af tingene.

Jeg mener personligt ikke at man skal have sex med
børn. Jeg finder tanken afskyelig, men jeg vil
ikke fordømme noget der skete for mere end 1500 år
siden, da det vil være noget tilbageskuende og
fuldkommen meningsløst. Jeg kunne lige så godt
fordømme jødernes krige, steninger som jøderne
foretog, henrettelser af homoseksuelle mænd etc.
Men til hvad nytte?

Spørger du derfor mig i dag hvad jeg mener om sex
med børn, så har du fået svaret. Spørger du mig om
hvad jeg mener om det for 1500 år siden, så vil
svaret stadig være det samme, men jeg vil tage det
forbehold at man anså det for ganske almindeligt
dengang og det var derfor ikke i datidens øjne
voldtægt.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 02-06-10 18:01

On Wed, 2 Jun 2010 18:13:15 +0200, ahw wrote:

> Ifølge beretningen om Ayse, gik hun frivilligt med
> til ægteskabet og det blev først fuldbyrdet da hun
> var 9 år -stadig ifølge overleveringen.

Frivilligt.????

>Det blev
> altså ikke anset for at være voldtægt dengang.
>
> Du kan ikke bruge nutidens normer på datidens
> opfattelser af tingene.

Selvfølgelig kan man det. At det ikke var ulovligt dengang ændrer ikke på
det.

> [...]
> børn. Jeg finder tanken afskyelig, men jeg vil
> ikke fordømme noget der skete for mere end 1500 år
> siden, da det vil være noget tilbageskuende og

Selvfølgelig kan man fordømme det, da det eneste formål med voldtægten, var
Muhammeds personlige tilfredsstillelse.

>Jeg kunne lige så godt
> fordømme jødernes krige, steninger som jøderne
> foretog, henrettelser af homoseksuelle mænd etc.
> Men til hvad nytte?

Det var da også noget værre svineri.

> [...]
> svaret stadig være det samme, men jeg vil tage det
> forbehold at man anså det for ganske almindeligt
> dengang og det var derfor ikke i datidens øjne

Du mener altså, at hvis voldtægt af 9-årige var normalt i dag, så var det
bare helt ok.

Fra : \"@'

Dato : 03-06-10 20:07

On Wed, 2 Jun 2010 10:51:20 +0200, "Carl Alex Friis Nielsen"
<cafn*mail.dk> wrote:

>"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

>Du mener altså IKKE det er voldtægt hvis en mand på 50+ gifter sig med en 8
>årig pige og har sex med hende ?

selvfølgelig ikke,

når muhamedanerne ikke bruger ordet voldtægt så kan der i AHW's verden
ikke være tale om voldtægt

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 03-06-10 19:54

On Wed, 2 Jun 2010 01:30:52 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]

>om voldtægt af børn. Jeg er i besiddelse af to
>koraner, og intet sted i disse findes belæg for at

lær at læse

og endnu vigtigere, lær at forstå det du læser

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 31-05-10 19:13

On Mon, 31 May 2010 18:51:03 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

>Så du mener altså at muslimer voldtager 9-årige?
>tja, tyv tror hvermand stjæler.

det har intet med mening at gøre men med fakta

<<<<<<
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1211684.ece

http://www.dansvar.dk/politik/retslig.htm
Baggrunden for begivenheden er, at Muhammed giftede sig med en lille
pige og fuldbyrdede ægteskabet, da hun var bare ni (9) år. Dette er
årsagen til, at der i muslimske lande ikke er nogen seksuel lavalder.
Hvilket også er grunden til, at der i den del af verden arrangeres
utallige ægteskaber med barnebrude.
Skikken med at gifte små piger med voksne mænd praktiseres stadig i
den islamiske verden. På forsiden af Nyhedsavisen, den 19. december
2007, er et foto af en 40 årig mand og hans brud på kun 11 år fra
Afghanistan. Så pædofili praktiseres indenfor Islam.
<<<<<

din hukommelse er vel lige så kort som den plejer, så næste gang emnet
berøres vil du igen anstille dig uvidende

--
Si vis pacem - para bellum