Politi tåler ikke modsigelse. 4 gange på t~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 05:51

Politi tåler ikke modsigelse. 4 gange på to måneder har autonome
anmeldt min nederdel som blufærdighedskrænkelse og de lynhurtigt
udklørende betjente er gået med uforettet sag efter høflig modsigelse
og henvisning til lov&praksiss som politiet åbenbart holdes i
ukendskab om, fordi man ønsker terror/chikane mod borgerne

Patruljebilerne kører sært ofte gennem Bjelkes Alle måske i håb om
at ku fotografere noget der kan dømmes, men det har altid være
umuligt.
I går i aftentusmørke stoppede en politibil på kørebanen, så de ku se
ind ad min havegang hvor jeg gik slæbende noget værktøj.
De begyndte at vitse højlyst om at gå med røven bar, selvom ingen har
set 1 cm3 røv i over et sekund og nederdel kan være sjusket, men
uterlighed og dermed strafbarhed kræver noget mere slibrigt end at
bære værkstøj.
Da jeg docerede Karnov for dem, kørte de bare.
Hvorfor er de så rablende inkompetente og uden proportionssans?
Det er svært at finde rette praktiske nederdeldesign og den udfordring
er mit fokus på, og derfor går jeg ikke nøgen.
Men hvis jeg gjorde - incl foran en flok børnehavebørn - ku jeg
dømmes?
Nej, for pædofili-forførelse er aldrig sket når pædagoger og børnehave
er i nærheden. På badestranden må du ikke PROMENERE nøgen ,dvs føre
dig frem ekshibitionistisk. Men at slæbe lunchkurv til din familie er
nok så ustrafbart, som at solbade eller nøgenbade totalnøgen.
Også hvis røven er total bar, for at moone er noget mere målrettet og
demonstrativt.
Politiet i går nåede, inden de kørte, at afsløre, at uddannelsen har
groft misinformeret dem, så de tror at alt de selv er for hæmmet til
at gøre, er strafbart.