Lene undskylder for sin Mallorcatur!
Fra : Cykelsmeden

Dato : 28-05-10 13:17

Nå-ja og?

Kæreste lille pige
Har du da slet ikke fattet, at det bare var øjenåbneren, som klart
klarlagde din arrogance for befolkningen?

Den, samt din ekstra tur til Mallorca, for at deltage i Margretes
70årsfest sammen med din mor, fik jo folk til at reflektere på hvad du
egentligt har opnået som politiker.
Du har en stor andel i den endnu ikke fungerende kommunalreform.
Samme gælder Politireformen, som du iøvrigt ikke selv kunne se, ikke
fungerede - og stadig lider.
Retsreformen, som du også var "fadder" til, virker heller ikke.

hvad er i grunden lykkedes for dig?
Du påstår du er meget glad for den udenrigsministertitel du har
tilranet dig! - forståeligt, hvem vil ikke være glad for gratis rejser
jorden rundt? - men fortæl lidt om de resultater du selv påstår at have
opnået!

finn

Fra : Lene Espersen

Dato : 28-05-10 13:37

Cykelsmeden wrote:
> [...]
> tilranet dig! - forståeligt, hvem vil ikke være glad for gratis rejser
> jorden rundt? - men fortæl lidt om de resultater du selv påstår at

Svar:

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-10 13:42

Lene Espersen wrote:
> Svar:

DU har altid været lidt af en kælling weber.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Steen

Dato : 28-05-10 14:35

Kom dog videre. At spilde sin tid på den slags!

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 18:29

>Har du da slet ikke fattet, at det bare var øjenåbneren, som klart
>klarlagde din arrogance for befolkningen?

Den dygtigere Barfod valgtes til fremmøde, fornuftigt nok

> [...]
>Du har en stor andel i den endnu ikke fungerende kommunalreform.
>Samme gælder Politireformen, som du iøvrigt ikke selv kunne se, ikke

Politiet VIL IKKE gøre deres arbejde ordentligt.
Det kræver en meget ekstraordinær STATS-minister at bryde den
tradition

> [...]
>tilranet dig! - forståeligt, hvem vil ikke være glad for gratis rejser
>jorden rundt? - men fortæl lidt om de resultater du selv påstår at have

At danskerne lar ferieligegyldigheden påvirke stemmeafgivning tvivler
jeg på
Journalister regerer vort land med dumme selvopfyldende profetier og
nedvurdering af vælgerne

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-05-10 02:38

"Cykelsmeden" <Cykelsmeden@her.dk> skrev i meddelelsen

> Nå-ja og?
>
> Kæreste lille pige
> Har du da slet ikke fattet, at det bare var øjenåbneren, som klart
> klarlagde din arrogance for befolkningen?

Min afdøde fader (som var uddannet jurist og ellers oprigtigt lokalpolitisk
engageret) nærede på amatørplan en ganske forbilledlig fascination af Det
Atheniensiske Demokrati:

http://en.wikipedia.org/wiki/Athenian_democracy

Her opfandtes "diæt"-begrebet for alvor, for så vidt politisk "aflønning"
oprindeligt KUN skulle stilles i direkte "skadefriholdelsesmål" til, hvad
ellers privatsuccesfulde forretningsmænd som menige frie privatborgere måtte
kunne tjene ved IKKE at deltage i "polis" (bystats)-anliggender, altså
"politik".

Dèr er gået ALVORLIG "levebrødspolitik" i at efterhånden enhver halvuddannet
stodder m/k idag kan hæve langt over menige håndværkermesterlønninger på
halve millioner skattekroner på blot at køre almindeligt kommunalpolitisk
engagement...

Og så har vi endda diverse ivrigt tilspringende "politiske adelsdynastikere"
inde over på Folketingsplanet: Hækkerup, Auken, Ellemann, Helveg-Petersen og
alle mulige andre påståelige "arvinger", som måske bare ikke besidder deres
slægtsfællers originale engagement og dertil adkomne autoritet?

Anders Peter Johnsen