Vilks skræmmes ikke af muhammedanerterror
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-05-10 21:15

Tæv og trusler afholder ikke Lars Vilks fra at stille op som forelæser igen.
Det er ikke pøblen, der skal bestemme, hvad der bliver forelæst i på et
svensk universitet, siger han til Sappho.
http://www.sappho.dk/lars-vilks-gennemforer-ny-forelasning-pa-uppsala-universitet.htm

Cooool - sådan skal mussefjolsernerne svares!

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 26-05-10 21:30

On Wed, 26 May 2010 22:15:08 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>http://www.sappho.dk/lars-vilks-gennemforer-ny-forelasning-pa-uppsala-universitet.htm
>
>Cooool - sådan skal mussefjolsernerne svares!

Hvis ikke politiet garanterer ekstra beskyttelse vll formodentlig
venner møde op og beskytte

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-10 15:41

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4bfd814c$0$279$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> forelæser igen. Det er ikke pøblen, der skal bestemme, hvad der
> bliver forelæst i på et svensk universitet, siger han til Sappho.

Lars Vilks er et mandfolk.

> Cooool - sådan skal mussefjolsernerne svares!

Enig. Igen og igen og igen og igen og...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N/A

Dato : 28-05-10 00:14

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-10 00:14

"Per Fers" <per@fers.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in

> Et af de få mandfolk vi har i vesten - bare der var flere af dem!
>
> Men det er bare alt for let at sige - må desværre indrømme at jeg nok
> også er som folk er flest. Er dog ikke bleg for at erkende, at det
> skyldes gemen frygt. Jeg er ikke nogen offentlighed - hvis jeg ytrede mig
> som jeg ønskede foran de forkerte, så ville jeg bare være en lille notits
> på side 23. Her i dette pseudo-anonyme forum og i helt private selskaber,
> får jeg da lidt luft...

Ja, du skal nok ikke regne med mere opmærksomhed end den møgsækken Karen
Thisted gav Kurt Westergaard ifbm den øksesvingende somalier:
"Jeg er så irriteret over, at vi danskere skal blive ved med at lide under,
at Kurt Westergaard ikke kan få nok af sine fem minutters berømmelse"

> Det er desværre alt, alt for let at intimidere den almindelige
> befolkning. Lidt bål og brand og trusler hist og her og alle bider sig i
> tungen af bare frygt

Og retter "heltemodigt" og "antiracistisk" ind...

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-10 05:25

On Fri, 28 May 2010 01:14:12 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>at Kurt Westergaard ikke kan få nok af sine fem minutters berømmelse"

>Og retter "heltemodigt" og "antiracistisk" ind...

De på overfladen svage har stjålet magt fra de kompetente, flittige i
århundreder - der startede ikke med Den Franske Revolution
Nietzsche har analyseret 1700tals feminismedebatten i Paris og
kvindesagssejrene skete allerede da og gjorde skade

Feminism I ethvert land er mændende det, som kvinderne gør dem til ---
før kvinderne tilbage til kvindeligheden, og vi vil igen være mænd."
Rousseau

Siden kvinderne har opkastet sig til smagsdommere i litteraturen,
siden de er begyndt at bedømme bøger og med vold og magt selv vil
skrive dem, forstår de sig ikke mere på noget som helst.

Rousseau

Det er jo intet svagt ved en kvinde der har fanget sin mand

When a man is in love, he endures more than at other times - he
submits to everything.      Nietzsche

Når en kvinde ikke elsker, er hun lige så koldblodigt som en gammel
jurist. Madame Du Deffand

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-10 11:07

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Nietzsche har analyseret 1700tals feminismedebatten i Paris og
> kvindesagssejrene skete allerede da og gjorde skade

Oplysningen var et tveægget sværd, et koncept som muhamserne til stadighed
kæmper med at annamme, men som vi er relativt fortrolige med i Vesten fx pga
Holbergs Jean de France og Rasmus Berg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-10 23:21

On Fri, 28 May 2010 12:07:09 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>kæmper med at annamme, men som vi er relativt fortrolige med i Vesten fx pga

Hvor er de begyndt at annamme conceptet om objektiv retspleje

AT taquiatyper foregiver accept i DK p.t. er ikke at de forstå og vil
videreføre når shariaflertal

Rasmus Berg - er det Erasmus Montanus du mener og har han et sidstykke
i Molieres komedier?

Vi oversætter geniale franskr oplysnings-skuespil men opfører Paris
vore ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-10 01:33

> [...]
> i Molieres komedier?
>
> Vi oversætter geniale franskr oplysnings-skuespil men opfører Paris

Næppe. Det er nok lidt for dansk at more sig over vigtigpetre og bonderøve.
Stangerups forsøg på at udbrede kendskabet til Holberg i filmen "Jorden er
flad" blev en smule populær i Brasilien, hvor den blev optaget.

Mvh
Martin