Mæersk bygger på undertrykte arbejdere i S~
Fra : P.N.

Dato : 25-05-10 11:10

http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-05-25/m-rsk-bygger-p-undertrykte

Der er en vigtig grund til, at A.P. Møller Mærsk kan få bygget skibe i
Sydkorea til den halve pris af, hvad de ville koste at få bygget på
Lindøværftet: Undertrykkelsen af faglige rettigheder i Sydkorea. samtidig
ser vi at de højredrejede politikere i syd forsøger at puste til ilden og
skabe had imod de nordkoreanske brødre i nord. Ikke mindst fordi Nordkorea
kæmper for at få forenet de to lande under et socalistisk folkestyre hvor
dagpenge ikke betyder at du kun kan få penge "i dag".

Fra : Ivannof

Dato : 25-05-10 13:11

"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kæmper for at få forenet de to lande under et socalistisk folkestyre hvor
> dagpenge ikke betyder at du kun kan få penge "i dag".

Ja, det ser sydkoreanerne frem til!

Fra : hanzen

Dato : 25-05-10 13:14

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det ser sydkoreanerne frem til!

Nordkoreanerne er nogle tosser.
Og så er de ikke en gang muhamedanere.
Det kunne blive rigtig slemt hvis de massekonverterede.
--

hilzen
hanzen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 25-05-10 13:45

"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kæmper for at få forenet de to lande under et socalistisk folkestyre hvor
> dagpenge ikke betyder at du kun kan få penge "i dag".

Nordkorea synes at have fremskredne planer om at frigøre de Sydkoreanske
arbejdere.

Tror dog at et sådan tiltag vil betyde enden for Nordkorea - ihvertflad
masser af sultedøde, hvis de fortsætter deres aggressioner.
Med mindre naturligvis at Kina ønkser at overtage det tidligere sovjet
styres rolle og gå i krig mod den store kapitalistiske fjende USA i et
fremmed land.

/Henning.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-10 16:09

Henning Sørensen <Henning_News@privat.dk> skrev i meddelelsen
4bfbc5b7$0$284$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> Med mindre naturligvis at Kina ønkser at overtage det tidligere sovjet
> styres rolle og gå i krig mod den store kapitalistiske fjende USA i et

Det er mit indtryk, at solen skal stå op i vest, før Kina så meget som
overvejer at gå glip af bare én dollar i forbindelse med samhandlen med USA.
Kina går i krig mod Nordkorea, Vanatau og Rusland, før man går i krig mod
USA.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : TL

Dato : 25-05-10 16:33

On Tue, 25 May 2010 14:44:38 +0200, in dk.politik Henning Sørensen
<Henning_News@privat.dk> wrote:

>"P.N." <pnk@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Nordkorea synes at have fremskredne planer om at frigøre de Sydkoreanske
>arbejdere.

Dit indlæg skulle have været postet i dk.snak.vittigheder?

>Tror dog at et sådan tiltag vil betyde enden for Nordkorea - ihvertflad
>masser af sultedøde, hvis de fortsætter deres aggressioner.

Aggressioner eller ej, Nordkoreanerne sulter allerede i verdens
største koncentrationslejr.

>Med mindre naturligvis at Kina ønkser at overtage det tidligere sovjet
>styres rolle og gå i krig mod den store kapitalistiske fjende USA i et
>fremmed land.

Flere morsomheder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-05-10 18:59

"TL" skrev i en meddelelse

> Flere morsomheder.

Sørensen er intet mindre end utrolig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 25-05-10 14:08

On Tue, 25 May 2010 12:10:12 +0200, "P.N." <pnk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kæmper for at få forenet de to lande under et socalistisk folkestyre hvor
>dagpenge ikke betyder at du kun kan få penge "i dag".

Væsentligt for DK er at Mærsk har profit - hvor skibene bygges er
sekundært