grÆNSEUDVIDENDE fristelser
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 18:37

HVor er det godt at vi kreativt og intenst søger nyu måder at blive
lykkelige - ny fristelser der udvider menneskehedens lykke kage - som
udvider grænserne for hvor meget lysten kan drive værket

Væk med de sure , de tilslørede, de trivselshadende

    Virtue is insufficient temptation. George Bernard
Shaw
Tp       Afholdsmand: en svag person, som er faldet for
fristelsen til at fornægte sig selv en nydelse Ambrose Bierce
1842-1914
Tp   Lysten er det eneste man bør leve for. Oscar Wilde
Fortsættelse:"Virkeliggørelse af en selv er livets hovedformål og at
virkeliggøre sig selv gennem lyst er bedre end at gøre det gennem
smerte. Jeg er i så henseende helt på de gamle grækeres partil Det er
enhedens tanke")
Oscar Wilde
Alt er godt som stimulerer tænkningen, uanset i hvilken alder. Oscar
Wilde

tp      Hvor mange opdagelser man end gør i egenkærlighedens
land,
bliver der dog altid mange ukendte egne tilbageDuc de La Rochefoucauld

tp   "I morgen skal jeg forelæse om Noas drukkenskab. Derfor vil
jeg i aften drikke så meget, at jeg kan tale af egen erfaring om dette
onde." - Martin Luther
tp   Alle, der lever efter evne, mangler fantasi. Oscar Wilde
tp   Dem, som tilbageholder begær, gør det, fordi det er svagt nok
til at blive tilbageholdt William Blake
Tp   Der er kun en måde at slippe af med en fristelse - at give
efter for den. Oscar Wilde
Tp   Det er virkelig meget foruroligende, når man ikke kan tænke på
nogen nye perversioner, som man har lyst til at praktisere. James
Dickey
tp   Det, som holder en last ved lige, er nok til at opfostre to
børn.    Benjamin Franklin
Tp   Fristelsen er til, for at man skal give efter for den. Guy de
Maupassant
Tp   Hvad der er i Gudernes Sprog hedder Forbud, det hedder
Menneskenes Tungemål Fristelse. George Brandes
tp   Hvem som helst kan jo være god på landet. Der er jo ingen
fristelser der.    Wilde
tp   I never resist temptation, because I have found that things
that are bad for me do not tempt me. George Bernard Shaw
Tp   I never resist temptation, because I have found that things
that are bad for me do not tempt me. G. Bernard Shaw 1856 - 1950
tp   In the human heart, there is a ceaseless birth of passions, so
that the destruction of one, is almost always the establishment of
another.      La Rochefoucauld
tp   Lasten er sin egen belønning.   Quentin Crisp
Tp   Man er kun moralsk, når fristelserne er for svage. GB Shaw
Tp   Man kan modstå alt undtagen fristelser. Oscar Wilde
Tp   Moderation is a fatal thing. Enough is as bad as a meal. More
than enough is as good as a feast,"' Oscar Wilde
Tp   Selfishness is not living as one wishes to live, it is asking
others to live as one wishes to live.       Oscar Wilde Tp   The
roads of excess leads to the palace of wisdom. Burrough(Nordkraft)
Tp   There is no secret in life. Life's aim, if it has one, is
simply to be always looking for temptation. Oscar Wilde
Tp   Livets mål er altid at søge efter ny fristelser. Oscar Wilde
tpmi      Hvad der er i Gudernes Sprog hedder Forbud, det hedder
Menneskenes Tungemål Fristelse. George Brandes
Tpms   Mennesket er færdigt i det øjeblik, misundelsen ikke gider
beskæftige sig med det.    George Halifax
Tpmt   Den eneste måde at slippe af med fristelsen på er at overgive
sig til den… jeg kan modstå alt, undtagen fristelse.   Wilde
Tpsh   Nærighed udsulter ofte andre laster.    Engelsk ordsprog

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-10 18:47

Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
41eou5tgcctul17rc33t47jdobgfknqh8k@4ax.com:

Du er på vej ind i én af dine mere maniske perioder. Kan du mærke, hvordan
tvangsindlæggelsen nærmer sig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 19:32

On Thu, 13 May 2010 19:47:15 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Bo Warming <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
>41eou5tgcctul17rc33t47jdobgfknqh8k@4ax.com:
>
>Du er på vej ind i én af dine mere maniske perioder. Kan du mærke, hvordan
>tvangsindlæggelsen nærmer sig?

Kære lille søde Jens Bruun ævlehoved

Manisk er en kompliment

Der er ulemper ved vold og løgn men at være livsglad og mani-opstemt
og inspirereret og begejstret kan da aldrig genere nogen og hvad
fabler du om om tvangsindlæggelsesgrund - jeg truer ingen ?

En højesteretsdommerkandidat i USA kastede op fordi nogen fra senatet
gik for hårdt til ham - sikke et skvat - man kankaste op af gifte men
ikke af ord

FORKLAR DIG - hvis ikke DU er psykotisk

Obama er living in the bubble- sir han idag - vìl du også havde ham
tvangsindlagt`

Du har læst hvad du svafrer på, gætter jeg - så modsig dog efter bold
ej mand, A R G U ME N T ER - vær konstruktiv

JEg kan ikke som Obama siger han kan - vende den økonomiske nedgang
man hvofrfor ikek forsøge at skabe optimisme og gå på mod som Obama
søger nu med at ansætte en popdommerinde som højesteretsdommer - hun
kan måske bruges som nævning.
Obama lar sig fotografee foran noget farveligt a la mit plan keværk -
sejt

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 19:41

> [...]

>41eou5tgcctul17rc33t47jdobgfknqh8k@4ax.com:
>
>Du er på vej ind i én af dine mere maniske perioder. Kan du mærke, hvordan

Søde du - kom med et diagnoseforslag for enten skal din tvang ske på
røde papirer hvilket er umjuligt når jeg er uvoldelig som Gandhi

ELLER på gulepapirer dvs behandlingsindikation så du skal foreslå
noget medicin som kan gavne mig - men alt shrinks kan er
xombificering og kemisk spændetrøje så du er langt ude med dine
rablande tvangsfantasier

Obama er også freak idag men why not?

JEg har lige åbnet en god hvidvin - kik omkring Bjelkes Alle 46 og lad
os vædde om dine tvangsprofetier som flyver lavt, nu som før.

Svarer du aldrig på det man indvender mod dine inspirationer

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 07:12

kÆRE jENS bRUUN - LÆS HELE DEN NETOP AFSENDTE ARTIKEL SOM SENDTES SOM
TRÅDSTART FOR LIDT SIDEN OG RING 35861000

jENS bRUUN OG Erik Jensens motiv

E.J. er om at herse med mit privatliv er at en af de ca 30
hjemmehjælpere der nysgerrigt har været her for at ku sladre om byens
interessanteste og mest originalt umumske hjem var en meget snerpet
pige der påstod at fluerne i mit køkken ville sætte sig på hende så
hun blev syg og hun har overbevist sin chef Erik Jensen om at
arbejdsmiljøloven kræver at mit hjem gøres lugtfrit, hvis kommunen
skal tage ansvar for at lade hjemmehjælpere gå her ind et par
sekunder.
(Et rengøringsfirmas chef, der har gasset talrige narkoman og
skitzofenhjem i kommunen hævder, at de ofte møder friskt bræk og lort
(evt lig) og en stank, der langt overgår den svage staldagtige
tørlort-duft i mit hjem, som alle landboer er bekendt med og ligeglad
med. Og hvis der på nogen måde kunne påstås sygdom fx psykiatrisk hos
mig ville det især være uacceptabelt at hjemmehjælpere ikke må hjælpe,
hvor hjemmesygeplejersker problemfrit kommer og går.Da jeg i februar
havde væskende kroniske bensår så kompressionsforbindinger var midlet
mod koldbrandskirurgi efter læges og hjemmesygeplejerskes mening, så
gik hjemmesygeplejersken ind og forbandt trods Erik Jensens - hendes
chefs - direkte ordre, for hun havde et kald når sygdom, og hun fandt
ikke problem i lugten, og hendes kolleger der lod forbiinding ske i
kælderrum evnede ikke at afgøre om det ene eller det andet rum var
det. som Erik Jensen har hyggesnakket i ved to lange møder og anser
for sundhedsfarligt for hans ansatte.
Amatørpsykiateren på vor diskussionsgruppe er i samme grad skabt af
"socialdemokratisk sadisme" og vil for Bo Warmings eget bedste advare
om at frisindet i mine indlæg er så extremt at politi og læger snart
dukker op med en spændetrøje.
Jens Bruun har samme "SS"-ånd ,, som da Eichmann i Wannsee skrev om
tvangsforflytning af jøder til HvideRusland - det var også for at få
tiden til at gå på en måde der farisæisk gav sadisten oplevelse af at
gøre gavn. Uden selv at få besvær fx skulle til Østfronten.

"Uden jøder ville verden ikke bestå" Rabbiner Bent Lexner Berlingske
(overskrift) 14.9.76 - denne artikel udstiller irriterende
moraliseren som overrabbinere er kendt for.
Disse Socialdemokrati-Sadister mener at være kloge på verden og skulle
vedtage moralbud for andre
Piet Hein skrev "Folk som ved hvad der er bedst/ hærger verden som en
pest"

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-10 07:17

> [...]

>41eou5tgcctul17rc33t47jdobgfknqh8k@4ax.com:
>
>Du er på vej ind i én af dine mere maniske perioder. Kan du mærke, hvordan

Hvorfor mon Jens Bruun aldrig svarer når han hader og sættes på plads?

At han ikke ringer 35861000 er fordi man får mindreværdsfølelse af at
tale med mig.

Måske han ku give mig godt råd om at undgå den dumme oplevelse hos
folk der snakker med mig.

Hvis jeg var maniodepressiv ku man tænke sig at en fagmand havde
fornemmelse for maniske perioders kommen og gåen men Jens Bruun vil
intet vide så han holder afstand og foragter - det er nemmest.

Han tror næppe at han har en fagmands indsigt. og har spået om snarlig
tvangsindlæggelse af mig en snes gange så han er ikke god til
selvkriik - hvem er det?