Det bliver værre og værre....
Fra : Kim2000

Dato : 13-05-10 15:17

Det er nemlig ikke en tilfældighed at Helles børn nu kommer til at gå på
indvandrerfri skole, næ, det er skam fordi skolen aktivt fravælger dem. De
siger også nej til børn fra ikke-rige familier. Lederen af _arbejder_partiet
har ingen kommentar.

http://www.bt.dk/politik/thornings-privatskole-siger-nej-til-indvandrerboern

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 15:35

On Thu, 13 May 2010 16:16:51 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>siger også nej til børn fra ikke-rige familier. Lederen af _arbejder_partiet

Den Athenske krigshelt og toppolitiker Alkiabades erklærede at hans
nyfødte regerede riget for hans mor adlød den lille og han adlød
moderen.

Med Helles datter ved roret i vort dronningerige er det ikek Helle
selv der har bukserne på - da Helle undskyldte at skolevalg var i
strid med partiets fornuft og hendes egen integritet var der klar
undskyldning af at mor var lammetævet af teenageren

Så næste finanslov afgøres af et barn..... som forlængst har fået sine
15 minutters berømmelse men mer vil ha mer.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 13-05-10 17:23

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> indvandrerfri skole, næ, det er skam fordi skolen aktivt fravælger dem. De
> siger også nej til børn fra ikke-rige familier. Lederen af

Hun ved jo også godt at folkeskolen har spillet fallit. Alle danskere
fravælger da skoler med mange muhamsere og trailer-trash, hvis de har
muligheden. Det er fuldt forståligt. Man skal dog nok afholde sig fra at
ville bestemme hvad andre mennesker gør, i den forbindelse. Godt selvmål af
Pamper-Helle.

/Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-10 18:00

On Thu, 13 May 2010 18:22:38 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
>ville bestemme hvad andre mennesker gør, i den forbindelse. Godt selvmål af
Når man får dobbeltmoralske bedragere til således at afsløre sig selv,
bliver danskerne rustet med viden så de kan stemme klogt ved næste
valg.

Ellers er det svært at få skovlen under poliikerløgne.

Jeg mener tilsvarende at begå et kup ved at afsløre dobbeltmoral hos
snerper der fordømmer mænds brug af dametøj, nederdel, selvom ingen
risiko for blufærdighedskrænkelse

De røde går i demo for at beskytte homosexjuelle der skal have lov at
provokere snerpers anstændighed ved at kysse offentligt.

Helt tilsvarende bør politiet beskytte at nytænkere leger med
klædedragt, også hvis det på sigt betyder NUL SLØR OG NØGENHED