Krarup betvivler Dragsdal-dom
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 20:22

"Tecknicalities" lå bag den hårde dom mod Bent Jensen mener
frihedskæmperen Søren Krarup der ikke vil se dømmende magt som
helliggjort - og det er vist et klogt synspunkt, jvf følgende

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-10 21:38

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "Tecknicalities" lå bag den hårde dom mod Bent Jensen mener
> frihedskæmperen Søren Krarup der ikke vil se dømmende magt som
> helliggjort - og det er vist et klogt synspunkt, jvf følgende

Spørgsmålet er om jurafnidrende fjolser har mere begreb om hvad der er
injurierende end Maren i Kæret, der nemt gennemskuer en skinger CIA-paranoid
venstrerabiat.

Godt Krarup ikke lader sig kyse af Dommerforeningens magtbrynde-forargelse.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 23:33

On Sun, 9 May 2010 22:37:34 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>venstrerabiat.
>
>Godt Krarup ikke lader sig kyse af Dommerforeningens magtbrynde-forargelse.

Ja , vor eneste folkelige avis, EB, har engang angrebet Dragsdal lige
så hårdt, men undskyldte da der truedes med jura, for EB har dygtige
advokater.

EB har fornylig gentaget at Dragsdal ikke er frikendt for den
tungtvejende anklage blot fordi injuriefnidder var ham nådig.
------------------
Men at koldkrigsfortid kan få nogens pis i kog, undrer mig.

Glistrup sagde det hele med sin telefonsvarervits - USSR var aldrig
trussel mod DK og næppe heller mod NATO eller USA - selv ved
Cubakrise-skueproceshappeningen

Russer forskrækkelse er som nazi-forskrækkelse - de har aldrig generet
os - Bornholm fik vi hurtigt igen.

Men Kun en tåbe frygter ikke Islam.

Proportionssans efterlyses

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-10 00:04

> [...]
> Cubakrise-skueproceshappeningen
>
> Russer forskrækkelse er som nazi-forskrækkelse - de har aldrig generet

Det er nemt at være bagklog. Var der ikke en atomalarm, der var lige ved at
gå helt galt fx? Gid du hadede de røde mere end USA.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 00:18

On Mon, 10 May 2010 01:03:45 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Det er nemt at være bagklog. Var der ikke en atomalarm, der var lige ved at
>gå helt galt fx? Gid du hadede de røde mere end USA.

Gid du og Bent Jensen levede i nutiden og ikke i MacCartyismens syge
kommunistforskrækkelse

Den man elsker tugter man, bør også gælde verdenssjer USA hvis rolle
desværre ikke endnu er helt overtaget af Kina.

Cubakrise var om at give kunstig åndedræt til den lamme
russerforskrækkelse som var vigtig for USA-rustningsindustrien

Så man lod som om at Castro ku true med raketter og lovede så at
fjerne Jupiterraketter fra Tyrkiet og aldrig at gentage
svinebugtsangreb - er det det du kalder atomalarm der var ved at gå
HELT galt?

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-05-10 01:37

> [...]
> fjerne Jupiterraketter fra Tyrkiet og aldrig at gentage
> svinebugtsangreb - er det det du kalder atomalarm der var ved at gå

Nej, der var en falsk alarm 9/11 1979 i USA, en i Sovjet 26/9 1983 og en i
Rusland 25/1 1995 som fordrukne Boris Jeltsin var involveret i at afværge.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-10 20:03

On Mon, 10 May 2010 02:37:22 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Nej, der var en falsk alarm 9/11 1979 i USA, en i Sovjet 26/9 1983 og en i
>Rusland 25/1 1995 som fordrukne Boris Jeltsin var involveret i at afværge.

Ja den kolde krig var en modbydelig sag, som fx da russerne nedskød er
koreansk stopfuld passagerfly, næsten Jumbosize, fordi piloten havde
været uheldig at krydse landegrænsens formalia