Tvangsindlæggelse af mig er ønskedrøm for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-05-10 09:10

Tvangsindlæggelse af mig er ønskedrøm for folk uden
situationsfornemmelse.
I en arvesag satte min bror en advokat på mig med henblik på at få mig
tvangsindlagt.
ADvokatrrådet fyrede advokaten da de indså at denne brød al edssvoren
og gængs etik.
Det er nu bekræftet at min brors eneste interesse i mig bunder i en
seks årtier gammel søskende jalousiaffære, - at jeg var min mors
yndslingsbarn og det plager stadig min nu 66årige bror så han lægger
pres på mig for, at jeg skal ydmyge mig og ophøre at følge min
samvittighed og adlyde Københavns Politi, selvom min advokat siger at
jeg er sikker på at vinde retssag ved at adlyde samvittighed og bære
nederdel.
Der er straframme på bøde, hvis jeg blufærdighedskrænkede nogen med
synlige kønsdele hvilket aldrig er sket, og hvilket kræver direkte
uterlig adfærd og det fatter vort påtaget uvidende politi ikke - at
ingen dommer kan opleve krænkelse i avislæsning selv hvis nogen i
frø-højde med natkikkert kunne fotografere ind under avis og nederdel
og få en kvart nosse på billedet eller hvis jeg stående ramtes af
vindpust ala det der blottede Marilin Monroe i "Bussstop"filmen .
Dommere falder ikke for politislang-vås om, at jeg flasher.
Ligeledes er psykiatere på jagt efter at tvangsindlægge nogen, der
ligner lidere, og at min farbror førtes i 1952 i spændetrøje til Sct
Hans på foranledning af min søskende jaloux far under superondt pres
af min min FORPINTE, snobbede mor, var ikke sket hvis ikke, han et
år før havde søgt psykiatrisk hjælp fra et privathospial, Montebello.
At vise lægerne tillid er at grave sin egen grav, og en så katastrofal
dumhed har jeg aldrigbegået, så jeg er usårlig .
uNDER RETSOPGØRET KU POLITISK UENIGHED (EXNAZISME MED PARTIMEDLEMSKAB)
GØRE PSYKIATRISK VÅS TIL RETSGYLDIG SANDHED, MEN VED MAN LIDT OM
TRADITIONER FOR DANSK LÆGELIG TVANG , SÅ SER INGEN RISIKO VEDR MIG,
SELVOM JEG IKKe ER SÅ PANISK NORMAL SOM MIN BROR