Vågnet lidt op!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-10 08:45

Er vågnet mere op!
Men har kun i nærheden af 1/5 -1/6 af min IK!
Sammenlignet med før tortur programmeringen
(og igen, det udtryk er brugt med fuldt overlæg)!

Og altsammen på grund af en skide ligegyldig sadistisk forræder, Karsten Bjørnholt!

Der er en hel del programmering der skal væk, sammenlignet med før programmerimgen!

Altsammen beregnet på at give mig en taber personlighed, som er fysisk voldelig og overfalder folk!
Primært ældre mennesker men hvis at jeg er ved at hævne mig på Bjørnholt så andre og tilsidst politiet!
(det er så ikke lykkedes at få mig til at overfalde nogen, men det er lykkedes at få mig til at påstå,
at jeg har slået et familiemedlem, for at redde personens liv! Ellers ville personen være blevet myrdet ligesom min far!)

Så nej en der fysisk overfalder folk(med mine arme og ben) har jeg aldrig været! Og bliver aldrig!

--
Sane
Peter

Fra : Troels [around 9000]