You've Got A Friend - Noder
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 24-07-10 02:32

Hey

Jeg står i en situation, hvor jeg har brug for noderne til Carol Kings
"You've Got A Friend" i den udgave James Taylor synger...

Er der nogen der kan henvise mig til et sted på nettet, hvor jeg kan finde
det (Gratis) ??

Det skal være komplet, så jeg kan give dem til en pianist og han ville kunne
akkompagniere en sanger...

Evt. måske nogen der har den og kunne sende en PDF til min email adresse.
Den jeg benytter her virker 100%

PFT

/Finn
--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary and those who

Fra : Martin Bak

Dato : 24-07-10 12:26

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "You've Got A Friend" i den udgave James Taylor synger...
>
> Er der nogen der kan henvise mig til et sted på nettet, hvor jeg kan finde

Kan du ikke ofre 11 kr. på formålet? Så kan det ikke være vigtigt nok for
dig...
?? Ellers kan du finde den her ??:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Qt7ThuWioAsJ:www.musicroom.com/da-DK/se/ID_No/0527808/details.html+nodes+for+you+got+a+friend+taylor+sheet&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk&client=firefox-a

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 24-07-10 17:21

> [...]
> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Qt7ThuWioAsJ:www.musicroom.com/da-DK/se/ID_No/0527808/details.html+nodes+for+you+got+a+friend+taylor+sheet&cd=2&hl=da&ct=clnk&gl=dk&client=firefox-a

Tak for din henvisning...

Bemærk parantesen rundt om gratis. 11 kr er jo ingenting, men havde altså
ikke fundet nogen jeg mente var brugbare overhovedet... Hverken gratis
eller betalings...

I mellemtiden har jeg dog fundet den selv. Og oveni bøbet helt gratis. Kan
se ud fra dit link, at der er tale om samme kilde materiale..

/Finn

Fra : Morten Marcussen

Dato : 29-07-10 18:38

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> don't.
> Es gibt 10 Arten von Menschen. Die, die Binär verstehen, bzw. die, die es

Der ligger en korudgave med klaverundelægning til på noder her:
http://www.jeffreycobb.com/pdf/You've%20Got%20A%20Friend.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-10 17:36

"Finn Stampe Mikkelsen" <stampe@city.dk> wrote in

> [...]
> kunne akkompagniere en sanger...
>
> Evt. måske nogen der har den og kunne sende en PDF til min email
> adresse. Den jeg benytter her virker 100%

Der er postet 3 Carole King sangbøger i alt.binaries.sheetmusic d 8 juni

venligst
lars