Lidt programmering! 21.Juli 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 09:00

Sad og overvejede at få udskrevet noget sofradex, et par minutter senere
blev jeg stoppet af programmering!

Det er lidt svært at beskrive, men det er noget der blev lavet af DJ Ævl!
Den er forstærket med en fysisk følelse, der er ret svær at beskrive,
noget der er vredet rundt, samtidig med at min visuelle forestillings evne,
viser et billede af en aflang ballon vredet rundt på midten!

Et eller andet jeg fik lyst til og så næsten øjeblikkelig sker det modsatte!
Det er ligesom en gigantisk mental version af en modvægt!

Men nu har jeg så prøvet "alt hvad jeg absolut ikke vil på personligt plan i 12år"
i kombination med "ødelæg dig selv på en måde som ikke kan opdages af andre"

Desuden så har jeg ca 60-70 af min IK sammenlignet med før tortur programmeringen,
men mere vågen og har mere regnekraft end på noget tidligere tidspunkt siden tortur programmeringen!
(som jeg har skrevet tidligere, så har det været så nemt at gå i den fælde at vågne lidt op, og så straks tro jeg er ved at være
helt vågen)

Sane
Peter
--