Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
17 jul 2010 18:33
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 17:34

Har indtaget en del EDTA og Astaxanthin!

(nedenunder, noget jeg også lige har skrevet i dk.politik)
Sandsynligheden for, at den centrale del i min hjerne(Brainstem) i en trance, fik besked på, at spejle sig selv
(spejltanker)af Dj Ævl, gjorde den det bare, og noget derinde, tror mit næse ben, er et led i nakken der er knækket!
og er begyndt at lukke til!(indtil nu)

Er meget stor!

Quad Lobe?

Det kunne godt se ud til at DJ Ævl´s og Karsten Bjørnholts angreb på "Sane Peter" har gjort mig stærkere istedet for død!

Det virker også som om at de ville bruge den tilat gøre ting for dem selv!(programmering/emdr/hypnose)
Og så kunne jeg opleve al torturen ved at den opstod!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 17:57

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:37ydnVaEAsj1RtzRnZ2dnUVZ7oWdnZ2d@giganews.com...
> [...]
> Og så kunne jeg opleve al torturen ved at den opstod!

Nu det så bare, at lære at bruge den ekstra kapacitet(regnekraft)
til at få penge ind på kontoen, og smukke unge kvinder uden tøj på ind i sengen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 18:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41e103$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> til at få penge ind på kontoen, og smukke unge kvinder uden tøj på ind i sengen!

Jeg burde nok også påvirke miner lunger indtil effekten af cigaret rygning er væk!
(det burde kunne lade sig gøre)
påvirke individuelle atomer i tjære osv. til at være noget andet, eller til at være et andet sted!
feks. øge sandsynligheden for at de holder op med at være der hvor de er, og begynder at være i den nærmeste
stjerne med en atomar fusion!(istedet for eksempelvis Tom Cruise) på under et sekund, indtil at det er sket!
nogen gange ,behøver man jo ikke at hæve sandsynligheden helt til 100 før at det er sket!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 18:22

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41e42f$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> nogen gange ,behøver man jo ikke at hæve sandsynligheden helt til 100 før at det er sket!

og eftersom at Bjørnholt og DJ Ævl har været i nærheden af mig. mens jeg ikke kunne bevæge mig, så er det nok også en god ide
at påvirke min hjerne og krop til ikke at have nogle biologiske sygdomme(jeg har fået taget en del blodprøver, og ingentig)
men for en sikkerhedsskyld! Det er nok også en god ide at påvirke hjernen og rygraden til at have en stor del celler der er en
nøjagtig kopi af de celler der var der da jeg var 17 år gammel, og selve hjernen til ikke at være svampet!

De ville have at jeg skulle være en svamp(alkoholiker)

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 18:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41e6b9$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> De ville have at jeg skulle være en svamp(alkoholiker)
>
> Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Og fjerne alle giftstoffer og toxiner!

Og så skal jeg også, for en sikkerheds skyld, påvirke min krop til ikke at indeholde
noget der har været produceret af medicinal industrien, Og fjerne alle skaderne de har haft gjort, hvis
de har været i min krop(bortset fra det antibiotika og vermox og andre parasit midler har haft gjort)!
og hormoner osv. som er i kroppen fra naturens side!

Og jeg er Sane! Hvilket i ikke ville være i samme situation!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 18:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41ea9e$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> og hormoner osv. som er i kroppen fra naturens side!
>
> Og jeg er Sane! Hvilket i ikke ville være i samme situation!

Og det var et mordforsøg, DJ Ævl og Bjørnholt gjorde, et gjort med programmering og senere aktivering,
for at låse min brainstem(men istedet blev nogen af signalerne forsinket istedet for låst) og slå mig ihjel!
Bagefter sidder de og taler om en buffer og alt muligt pjat for at skjule det!
Og tilsidst, programmering for at få mig til at sige og skrive ting der kunne gøre mig upoppulær!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 18:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41ec25$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Og tilsidst, programmering for at få mig til at sige og skrive ting der kunne gøre mig upoppulær!

Har også indtaget ginseng i et stykke tid, det har haft stor virkning!
Især noget flydende i en lille krukke fra www.efi.dk som er fra korea!

Bjørnholt sagde til mig i 2007 at jeg ikke skulle indtage Ginseng!
Jeg tror han har forsøgt at stable et hukommelses ødelæggelse forsøg på benene!
Så jeg skal også påvirke min hjernemasse indtil min hukommelse er ligeså god som i
1990-1995 efter nuværende tidsregning!

Der boede jeg på Egholmvej 28,Lolland/Næstved Kaserne/Perlestikkergade i Nakskov

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-07-10 20:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c41ee09$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> 1990-1995 efter nuværende tidsregning!
>
> Der boede jeg på Egholmvej 28,Lolland/Næstved Kaserne/Perlestikkergade i Nakskov

Jeg tror også at jeg er det eneste menneske stærk nok til at gro dem!
Bjørnholt og Co. er ihvertfald ikke!
Men DJ Ævl er sikkert ved at finde ud af om andre kan!
Jeg tror ikke de bryder sig om mennesker der er stærke nok til at gro dem,
(de kan kun finde ud af at nyde godt af dem)
ellers havde de ikke brugt 3 måneder på at programmere mig til ikke at formere mig!

Under alle omstændigheder laver jeg ikke børn, der er flere forskellige grunde!
Bla. er jeg et tortur offer, jeg tror ikke jeg kan få rejsning medmindre kvinden er programmeret ihjel ihjernen!
Og er en tankeløs køddukke!
(ligesom dem jeg har styret til Bjørnholt og Co. na de er så kun påvirket til at adlyde og elske, ham og hans kollegaer slår dem
selv ihjel i hjernen!)

Og det gør jeg ikke!
(og jeg har ikke haft sex siden jeg var 19år gammel! Men jeg blev voldtaget af to mænd og tre kvinder!)

Fordi, idag slår jeg mig selv ihjel!

Farvel med jer!

Og nu mangler i så noget genetisk materiale af kvalitet!
(og hvis i tror i har det, så er det Bjørnholts og DJ Ævl´s genetiske affald!)

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-07-10 18:27

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> Har indtaget en del EDTA og Astaxanthin!

Hej Peter.

Jeg skal oplyse dig at jeg d.d. har indsendt en officiel klage til både
Giganews samt TDC, vedr. provokerende indlæg samt overdrevent antal indlæg i
en enkelt nyhedsgruppe.

Troels

FUT.: dk.admin.netikette