Spisested omkring Dronningmølle
Fra : Mogens

Dato : 16-07-10 07:25

Vi har inviteret vores venner ud at spise lørdag aften, men er ikke
kendte i området. Nogen som har et godt forslag indenfor en radius af
10-15 km?

Skal være overkommeligt, d.v.s. max. 750 kr for menu incl. vinmenu.

På forhånd tak.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-07-10 08:30

Mogens skrev:

> [...]
> forslag indenfor en radius af 10-15 km?
>
> Skal være overkommeligt, d.v.s. max. 750 kr for menu incl.

Jeg kan anbefale Restaurant Gilleleje Havn, Havnevej 14.
Selv spiser jeg af og til i krostuen ved siden af, men det
er samme køkken. Her er et link, og I kan også se stedet
i Google Earth, "Gadevisning/Street Wiev".
http://www.gillelejehavn.dk/

Selvom jeg bor nærmere ved Hornbæk, har jeg ikke gode
erfaringer med spisesteder der, som jeg vil anbefale. Der
er også et par steder i Dronningmølle. Dem håber jeg andre
vil fortælle om - hvis de er det værd

--
Herluf :·)

Fra : Mogens

Dato : 16-07-10 11:42

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> [...]
> erfaringer med spisesteder der, som jeg vil anbefale. Der
> er også et par steder i Dronningmølle. Dem håber jeg andre

Tak for tippet Herluf! Faktisk har vi været der - rigtig god mad og
kanon hyggeligt (sidste sommer vistnok). Sidst gav vores venner, så
denne gang er det vores tur til at give tilbage. Egentlig kunne vi godt
tage Gilleleje Havn igen, og det bliver det måske også, men andre
alternativer kunne da også være rare :)

Fra : Mogens

Dato : 18-07-10 14:35

Mogens wrote:

> [...]
> denne gang er det vores tur til at give tilbage. Egentlig kunne vi godt
> tage Gilleleje Havn igen, og det bliver det måske også, men andre
Det blev så Restaurant Gilleleje Havn. Stedet er absolut fint, og igen i
år et vellykket besøg :)