stuff@NOSPAMkampp.dk (Franz Berliner) writes:
> Thorbjørn Ravn Andersen, 20100711 <nospam0002+20100711@gmail.com> wrote:
>
>> > "Rejsen må aldrig stoppe" er en meget udbredt vending når man udtænker
>>
>> Men sætningen må godt? Hvad er resten?
>
> Ja, det gik lidt hurtigt.
>
> ".. sådan nogle flows".
>
> Ideen er at når føst du har fat en en der er gået med til at spille om
> et eller andet, fx skrabe et lod, så skal alting ikke bare stoppe med at
> du konkluderer at du ikke har vundet noget og ikke gider mere. I stedet
> skal der være en ny vindermulighed lige inden for rækkevidde, fx
> mulighed for at skrabe nogle ekstra felter, når det er gjort må der
> gerne være mulighed for at fortsætte vindermuligheden på en hjemmeside,
> en sms konkurrence osv osv... Sådan lidt ligesom at lave TV. Når DR har
Jojo, man skal jo ikke lade torsken slippe af krogen. De har jo vist at
de kan lokkes.
Det er bare ærgeligt for det betyder at alle vi andre plages konstant
med disse "kom her, kom her" reklamer. Heldigvis er popunder-reklamer
blevet sjældnere. Måske er Chrome skrap til at nakkeskyde dem?
> samlet en lille million seere op til TV-avisen er der jo ingen grund til
> bare at smide dem væk igen. Så kan man lige så godt lige have en lille
> nyhed om et emne der tilfældigvis lige kommer et program om lidt senere
> på samme kanal
Problemet er bare at "lidt senere" godt kan strække sig et godt stykke
ind i næste uge, og det kan jeg godt være foruden.
Men jeg kan godt forstå at de gerne vil holde på kunderne. Problemet er
bare for mig at jeg gerne vil kunne sige "den har jeg set, videre" og
det tillader tv-mediet ikke... Endnu...
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"