Krøbling!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 09:46

Har ca. 35 procent af min IK!(sammen lignet med før tortur programmeringen)

Desuden tror jeg en gummi hammer, er blevet brugt mens jeg sover,
på min højre hæl, så der er slået en flig af knoglen!
Desuden har jeg ikke styr på mine bevægelser(Parkinson agtigte-fin motorik)
og forventer ikke at overleve så længe!

Er begyndt for alvor at få fat på "du må ikke forsvare dig"
den blev lavet på den måde at jeg skulle
"forestille mig, en bunke at sætninger for at fjerne en skulle jeg fjerne dem ovenpå først"!

Men det er ligegyldigt nu, der er ikke rigtig noget forsvare længere!

Lidt ærgeligt, i vågen tilstand, ville der på to dage sidde et par advokater i min stue
og forsøge at få et forlig! og jeg ville få udbetalt ca. 300-400 millioner sammen med en aftale om ikke
at snakke om sagen!

Men det er ligegyldigt nu!

Jeg vågnede ikke op!

Desuden er pengene ligegyldige nu, da jeg ikke kan bruge dem til noget!

Værdien på en 25 årig Dansk Statsborgers liv(1998), lovlydig,fysisk sund og rask, Intelligens Kvotient
(den højst målte nogensinde alt efter hvad jeg ved, og jeg ved) Torteret Kvante Mekanisk!

0kr!

Mangler stadig at få fjernet ca. 3 måneders programmering
"Du skal være et dumt svin, folk skal hade dig også videre"
--
Peter-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 09:51

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i11eth$f6n$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Mangler stadig at få fjernet ca. 3 måneders programmering
> "Du skal være et dumt svin, folk skal hade dig også videre"

Ikke lige det jeg forventede, da jeg gik med til at prøve noget EMDR for at se om det kunne hjælpe
på en Depression som 25 årig!

Nå, men i må ha det!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-07-10 09:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i11f94$gio$1@news.eternal-september.org...

> Ikke lige det jeg forventede, da jeg gik med til at prøve noget EMDR for at se om det kunne hjælpe
> [...]
Og DF er stadigvæk nogle Nazistiske svin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 15:39

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i11fb5$gsg$1@news.eternal-september.org...

> Og DF er stadigvæk nogle Nazistiske svin!

> [...]
Og krøblet er jeg er jeg absolut "ikke"!