spørgsmål ang. marshal guitar combo
Fra : Thomas

Dato : 05-08-01 22:45

På min marshal guitar combo er der to gain knapper til at betjene
for-forstærkeren med (gain1 & gain2).
Hvad er forskellen på de to?
- og hvordan virker de?

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 06-08-01 00:44

Er det ikke to forskellige kanaler? Ren og forvrænget? Det har højst
sandsnyligt noget med forvrængning at gøre... Det må vel være til at høre

Fra : Lars Fessel

Dato : 06-08-01 11:23

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke to forskellige kanaler? Ren og forvrænget? Det har højst
> sandsnyligt noget med forvrængning at gøre... Det må vel være til at høre

Netop. Du har mulighed for at sætte 2 forskellige grader af forvrængning, og
derefter skifte mellem dem med en footswitch.

Med venlig hilsen
Lars Fessel