Lidt mere!(rettet,opdateret og final versi~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 13:13

Nogen der ved om der er mere blystøv, cadmium støv og svovl støv
i Clearwater end normalt?

Og hvor meget er der i Danmarks befolkning? Sammenlignet med for 20 år siden?

Og hvad med Psykiatrien på verdensplan?

Eksistere Israel endnu?

Føler mig påvirket! Bryder mig ikke om det!

Nå ja, 12 milliarder år i helvede til alle nuværende Danske statsborgere,fortidige og fremtidige
Inklusiv Karsten Bjørnholt og Co. også Hubbard (selvom han ikke er en Dansk statsborger)

men eksklusiv mig selv!
Og min biologiske halv søster, og min nærmeste biologiske familie!
bortset fra min biologiske mor!
(og en del andre, størstedelen bor på Lolland!)

Og helvede eksistere skam! Det er ren Kvante Mekanik!
(og det er langt nemmere at bygge Helvede end at gøre et Jordskælv,en storm,
eller påvirke en person til at skele udad til venstre!

Tilykke med det!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 13:23

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fceg$952$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> (og det er langt nemmere at bygge Helvede end at gøre et Jordskælv,en storm,
> eller påvirke en person til at skele udad til venstre!

Og der kan man bare se, Helvedes fejlsikring virker begge veje!
Der var nogen Muslimer der gik fri!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 13:51

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fd1e$bks$4@news.eternal-september.org...

> Og der kan man bare se, Helvedes fejlsikring virker begge veje!
> [...]
Myndige statsborgere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 13:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fem8$ife$1@news.eternal-september.org...

> Myndige statsborgere!

> [...]
Også dem der er umyndiggjort efter at de er over 18!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:47

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fert$jac$1@news.eternal-september.org...

> Også dem der er umyndiggjort efter at de er over 18!

> [...]
Lavet af Sadist Nazisten som påstod hun var en jøde og måske også var det!

"Du skal føle dig beskidt" , "du må ikke føle dig ren" hvilket jeg heller ikke gør når jeg er påvirket!
og så en hvor hu siger "Jeg skal lige fedte ham ind, han er så ren jeg ikke kan holde til det!"

Hun får lige så lang tid i helvede som Karsten Bjørnholt for det!

Den renhed og klarhed jeg altid havde før koster det!
desuden så er den snart tilbage igen!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 17:49

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fsfn$g65$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>
> Hun får lige så lang tid i helvede som Karsten Bjørnholt for det!
>
> Den renhed og klarhed jeg altid havde før koster det!

Af en eller anden grund, sidder vanviddet bagefter og påstår at jeg skal straffes for ting andre
har gjort!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-06-10 18:00

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i0fsjs$go7$1@news.eternal-september.org...

> Af en eller anden grund, sidder vanviddet bagefter og påstår at jeg skal straffes for ting andre
> har gjort!

Nå, ja og du skal altid føle dig beskidt! ?????????

bare standard sindsyg gørelse, alt hvad de gør som er forkert skulle være min skyld
og alt hvad jeg gør som er godt skulle være deres skyld

hvilket selvfølgelig også er latterligt!

Jeg sidder også og overvejer lidt at stritte alle kvinder i helvede hvis de nogensinde har
beskyldt en mand for voldtægt
(eftersom de godt kan lide det alligevel, og bare bruger beskyldningen som et magtværktøj mod mænd
der aldrig kunne finde på at have sex med dem!) Det er jo langt være for deres mand eller far Psykisk!
(en helt anden holdning end jeg havde før tortur/programmeringen og voldtægten hvor jeg blev voldtaget af 2mænd og 3 kvinder)

Men det er nok ikke en god ide!