Er der nogen, som kender nedenstående?
Jeg har problemer med en ny disk, en Medion USB 1 TB med en Hitashi SATA 
disk. Hver gang jeg skriver til disken kommer den en fejlmelding om 
forsinket skrivning til cashen mislykkes Jeg har slået cacheskrivning fra. 
Det gør jeg på alle USB diske. Jeg har ca. 25 andre USB diske (inkl. 
medion), som alle kører uden problemer på systemet. Kun denne laver knuder. 
MS har sendt dette, men det omtaler kun ATA diske, og denne er en SATA?
Det er ligegyldigt hvilket format jeg formaterer disken i. Disken er 
afprøvet på andre maskiner, og der er ikke problemer. Jeg kørte godt nok på 
SATA porten.
Jeg er lidt ked af at installere det, hvis det kan få betydning for alle 
mine andre USB diske. De skriver jo, at det ikke er fuldt testet.
XP fuldt opdateret.
................................
Det hotfix, du har bedt om, er nu tilgængeligt for dig på et HTTP-websted. 
Du kan hente hotfixet fra webstedet, og på denne måde undgår vi, at din 
e-mail-indbakke bliver fyldt op.
ADVARSEL!   Dette hotfix er ikke blevet testet fuldt ud. Det er derfor kun 
beregnet til brug på systemer eller computere, hvor lige netop det problem 
forekommer, som beskrives i en eller flere af de artikler i Microsoft 
Knowledge Base, som er nævnt under "Artikelnumre i Knowledge Base" i 
tabellen nederst i denne e-mail. Hvis du er usikker på, om der kunne være 
særlige kompatibilitets- eller installationsforhold gældende i forbindelse 
med dette hotfix, bør du vente til udgivelsen af den næste servicepakke. 
Servicepakken kommer til at indeholde en fuldt gennemtestet version af dette 
hotfix. Vi er godt klar over, at det kan være svært at afgøre, om der gælder 
særlige kompatibilitets- eller installationsforhold i forbindelse med et 
hotfix. Hvis du gerne vil have bekræftet, at dette hotfix løser dit problem, 
eller at der ikke gælder særlige kompatibilitets- eller installationsforhold 
i forbindelse med dette hotfix, kan du få hjælp fra en supporttekniker i 
Kundesupport. Du kan finde oplysninger om, hvordan du kontakter support, ved 
at kopiere dette link og sætte det ind i adressefeltet i din webbrowser:
   
http://support.microsoft.com/contactus/
Du kan finde oplysninger om andre tilgængelige supportmuligheder ved at 
kopiere dette link og sætte det ind i adressefeltet i din webbrowser:
   
http://support.microsoft.com/
Før du installerer dette hotfix
------------------------------
Hvis du vælger at installere dette hotfix, skal du være opmærksom på 
følgende:
Installer ikke et hotfix i et produktionsmiljø uden først at teste det.
Tag en sikkerhedskopi af det system eller den computer, som hotfixet skal 
installeres på, inden du installerer hotfixet.
Flere oplysninger om dette hotfix
-----------------------------
Der skal bruges en adgangskode til denne hotfixpakke. For hver pakke skal du 
derfor angive den adgangskode, som er angivet i denne e-mail. Vi anbefaler, 
at du markerer adgangskoden i denne e-mail, kopierer den og sætter den ind, 
når du bliver bedt om at angive den. På denne måde er du helt sikker på at 
angive den korrekte adgangskode. Hvis du ikke angiver den korrekte 
adgangskode, kan du ikke installere hotfixet.
BEMÆRK!   Adgangskoder er indstillet til at udløbe efter syv dage. Hent 
pakken inden for de næste syv dage for at være sikker på, at du kan pakke 
filerne ud. Hvis der er mindre end syv dage tilbage i den aktuelle 
adgangskodecyklus, når du modtager denne e-mail, vil du modtage to 
adgangskoder. Hvis dette er tilfældet, skal du bruge den første adgangskode, 
hvis du henter hotfixpakken inden den dato, der er angivet ud for 
"Adgangskoden ændres den" i tabellen nederst i denne e-mail. Hvis du henter 
hotfixpakken efter den dato, der er angivet ud for "Adgangskoden ændres 
den", skal du bruge den anden adgangskode.
BEMÆRK!   Vi sender placeringen på hotfixet til dig som et hyperlink. Når du 
skal have adgang til hotfixet, kan du klikke på hyperlinket ud for 
"Placering" i tabellen nederst i denne e-mail for at vise denne placering i 
din webbrowser. I nogle tilfælde er e-mail-programmer indstillet til at 
deaktivere hyperlinks. Hvis hyperlinket i denne e-mail er deaktiveret, skal 
du kopiere hyperlinket ud for "Placering" og derefter sætte det ind i 
adressefeltet i din webbrowser. Sørg for at få hele teksten med, som den er 
angivet (uden mellemrum) mellem parenteserne i 
http://-adressen.
Pakke:
-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------
Artikelnumre i Knowledge Base: 842520
Sprog: Danish
Platform: i386
Placering: 
(
http://hotfixv4.microsoft.com/Windows%20XP/sp3/Fix106952/2600/free/196458_DAN_i386_zip.exe)
Adgangskode: fjernet
BEMÆRK!   Sørg for at få hele teksten mellem parenteserne "(" og ")" med, 
når du vil besøge det websted, hvor hotfixet er placeret.