Ting og Sager(og grunden til at Jyder alti~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 15:29

Og nej, jeg er ikke født i Jylland!
Så jeg går ikke og lyver og stjæler!

Det er lidt irriterende med mit alarm system,
Softwaren er blevet lavet om HouseGuard/Gardesman,
under walktesten virker den
(test af alarmsystem, en funktion man slår til via panel/menu)

Men i brug virker funktionen "Door Chime" ikke, Door Chime funktionen
er ellers beregnet på at lave enten et lavt bip eller et højlydt bip!

Men den virker slet ikke! den er hele tiden Off(ingen bip-hverken Off-Lav eller Høj)

Næste gang der mangler noget som helst i min bolig!

Så ryger all indfødte Jyder 15 Milliarder år i helvede!
(gældene fra der første gang boede mennesker i Jylland til der ikke længere gør)!!!

I tror måske at jeg gør grin og er en latterlig idiot?

Der er en grund til at Jyder altid bliver kaldt for idioter!

Og i kan ikke købe jer ud af helvede!
(Men i kunne have ladet være med at stjæle jer ind! Idioter!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 15:49

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvqhdl$m60$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Og i kan ikke købe jer ud af helvede!
> (Men i kunne have ladet være med at stjæle jer ind! Idioter!)

Hvis i har et problem med det så klag til Kongehuset!
Der har avlet jer dumme som snot og kujoner i generationer!

De intilligente er blevet sendt til de højere læreanstalter på Øerne,
og de genstridige er blevet myrdet!

Det er frygten for ballade i Jylland og tanken om at forstærkninger fra øerne ikke kan nå
frem i stort nok antal, eller ankommer på forskellige tidspunkter og bliver nedkæmpet, der altid
har været landets akilleshæl!

Det er også jere skyld at Tyskerne kalder Danskerne for "De Dumme Dänen"(DDD)
Dum,Dummere,Dummest!

Lad være med det, og så opfør jer ordentligt og gør som i får besked på! af dem der ved bedre end jer selv!
(praktisk taget alle HomoSapiens født uden for Jylland)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 15:59

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvqih9$r0h$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> (praktisk taget alle HomoSapiens født uden for Jylland)

Der var den! Igen den der med at forræderne har sat lighedstegn med programmering
mellem DF(det politiske parti) og landet Danmark, så jeg ikke kan sige anti-DF ting, og
ødelægge dem med retorik, uden at min underbevidsthed sidder og hyler landsforræderi!
(hvilket egentlig også er forræderi i et Demokrati!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 16:03

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvqj4p$ub8$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> ødelægge dem med retorik, uden at min underbevidsthed sidder og hyler landsforræderi!
> (hvilket egentlig også er forræderi i et Demokrati!)

Sturmbahnfuhre møgsæk* har altid været modstander af Ytringsfrihed(under ansvar)

*Sturmbahnfuhre møgsæk!
(nu har de fået mig til at tale/skriv grimt også, sådan at vælgerne får medlidenhed med hende,
hvilket egentlig er passende nok, når man tænker på hvor lang tid hun skal være i helvede!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-10 16:46

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvqjca$vlh$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> hvilket egentlig er passende nok, når man tænker på hvor lang tid hun skal være i helvede!)

Det er så rigtigt at der er nogen Jyder der er intilligente nok til at bliver Muslimer,
og godt kan li at bestemme over kvinder! Og ikke er forkerte i hovedet på det område!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 09:59

> [...]
>
> Og i kan ikke købe jer ud af helvede!
> (Men i kunne have ladet være med at stjæle jer ind! Idioter!)

Det kan også godt være at det er Jøderne(noget med et skib fyldt med nonner)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 10:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:i01r55$df1$1@news.eternal-september.org...

> Det kan også godt være at det er Jøderne(noget med et skib fyldt med nonner)
> [...]
Ellers kan de slå halv skade, de fleste Jyder ryger forbi helvede alligevel!