Wap efter emails hos Teledanmark
Fra : Søren Wiilsbøll

Dato : 05-08-01 20:37

Jeg har en Nokia 6210 og tilmeldt emailtjeneste hos Teledanmark og det
virker fint, MEN hver gang jeg skal checke mail, skal jeg skrive
emailadresse og password for at komme ind og checke og det er temmelig
besværligt - er der en måde telefonen kan huske disse felter, så man undgår
at skrive dem hver gang?

MVH
Søren

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 08-08-01 10:58

Du skal blot lave et
bogmærke der hedder http://wap.mail.dk/?login=e-mail adresse, og når du så
skal wappe skal du blot åbne bogmærket.

Du slipper dog ikke for at skrive password, men det er da en lidt lettere
Login.
Har godt nok læst på www.wapportal.dk at man kan slippe for password ved
dem men kan ikke fp det til at virke ved Teledanmark

NB: ex. hvis din email er xx@xxxxx ville det se sådan ud
http://wap.mail.dk/?login=xx@xxxx