Visning på TV og monitor på samme tid?
Fra : John Quist Kristense~

Dato : 05-08-01 17:07

Hej

Er det ikke muligt at få vist billede både på min 15" Ibm-fladskærm og TV'et
på samme tid. I øjeblikket kan jeg kun se det på en af gangen.

Min maskine er en Aptiva med Nvida grafikkort.

På forhånd tak for hjælpen:

John

Fra : Lasse Elbek

Dato : 05-08-01 19:15

"John Quist Kristensen" <johnqk@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
TV'et
> på samme tid. I øjeblikket kan jeg kun se det på en af gangen.
>
> Min maskine er en Aptiva med Nvida grafikkort.

Kun hvis det er et Geforce2mx !

/Lasse

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-08-01 23:30

> TV'et
> >
> Kun hvis det er et Geforce2mx !

Hmmm.
jeg har et TNT1 kort i mine forældres maskine, og af og til vil den gerne
vise billedet på både TV og monitor.
Jeg kan dog ikke få det til at virke hver gang, men jeg bruger også TVTool
5.0 og ikke den nyeste 5.02, som jeg ikke har en crack til. Måske det vil
virke med den nye udgave.

mvh
Flemming

Fra : Lasse Elbek

Dato : 06-08-01 23:47

"Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> wrote in message

> [...]
> 5.0 og ikke den nyeste 5.02, som jeg ikke har en crack til. Måske det vil

Jeg kan da muligvis tage fejl, men det er kun geforce2mx der er twinwiev
teknologien..

/Lasse

Fra : Osten

Dato : 07-08-01 09:04

"Lasse Elbek" <lasse.elbek@get2net.dk> wrote in message
> Jeg kan da muligvis tage fejl, men det er kun geforce2mx der er twinwiev
> teknologien..
>
> /Lasse

Ja, men TV-tool kan tvinge kortet til at sende samme signal ud på monitoren
og TV'et (lidt ligesom twinview klon-mode). man får en advarsel om at
monitoren skal kunne klare 50Hz. Det ser ikke supergodt ud, men det virker
faktisk. Win 95 driverne til et Asus TNT (3400?) kan gøre det (ikke behov
for TV-tool), men billedet på media-playeren forsvinder nogle gange fra
monitoren og baggrunden forsvinder på TV'et når media-playeren ikke kører
fuldskærm eller fullscreen. Det er lidt mystisk.