NU GIDER JEG IKKE MER
Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 15:52

Hejsa NG..

Jeg har problemmer med mit mIRC, problemet er at den disconnecter ca. hvert
5.min. Lidt irreterende!
jeg har kontaktet TDC, da en af mine venner som bor i samme by, også blev
disconnected hele tiden,, og det sjove ved det hele var: At det var på samme
tid.

Jeg har skiftet mIRC klient mange gange,, men det nytter ikke,, Jeg har haft
ringet til TDC, hvor jeg første gang fik at vide at jeg skulle konfigurere
min router,, Anden gang fik jeg at vide at de ikke kunne yde support på det,
trejde gang, fik jeg at vide at min linje var fyldt med flow stops, så en
teknikker ville lige kigge på det.. Ingen af det 3 dele hjalp...

Jeg er på bar bund,, er det ikke svinsk af TDC at de ikke vil hjælpe, når de
selv siger at det er linje det er galt med...

Hvad kan jeg evnt. selv gøre..

Mvh

Kanin

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 16:27

Arg!!! De er så frække hos TDC!! Jeg har ringet igen, og de behandler en
som skidt! Hvordan kan det ikke være deres problem?? jeg har prøvet
forskellige mIRC klienter, har tjekket at min router står fuld åben osv..
Og jeg fik at vide at der var fejl hos dem, en halv time senere ringer jeg
igen, og får at vide at der er ikke noget galt der...

Jeg synes de er svinske, når man snakker stille og roligt til dem, og så
snakker de næsvis igen! Fed service TDC!!!

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 05-08-01 16:33

On Sun, 5 Aug 2001 17:27:24 +0200, "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com> wrote:

>Jeg synes de er svinske, når man snakker stille og roligt til dem, og så
>snakker de næsvis igen! Fed service TDC!!!

umiddelbart kunne jeg godt stille mig tvivlende overfor at du snakker
stille og roligt til dem.

Hedder du virkelig Kanius?

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 16:39

LOL,,,, du skulle bare vide,, jeg er sur nu fordi de er så svinske og fordi
jeg er blevet behandlet på den måde!!!!! Ang. mit navn.. hvorfor ??

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 05-08-01 16:54

On Sun, 5 Aug 2001 17:39:26 +0200, "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com> wrote:

>LOL,,,, du skulle bare vide,, jeg er sur nu fordi de er så svinske og fordi
>jeg er blevet behandlet på den måde!!!!!

Umiddelbart kan jeg godt sætte mig i modpartens sted. Dette bygger
naturligvis på et et alt for spinkelt grundlag. Men umiddelbart
springer dine mange versaler og udråbs-/spørgsmålstegn vældigt i
øjnene.

> Ang. mit navn.. hvorfor ??

fordi enhver empirisk analyse af elektronisk kommunikation påviser en
klar sammenhæng mlm. "ikke imponerende kompetent vedr. det aktuelle
fagområde" og "barnlige aliaser".

ps. du bør udover så meget andet også læse:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 05-08-01 19:04

On Sun, 05 Aug 2001 17:53:57 +0200, Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null> wrote:
>fordi enhver empirisk analyse af elektronisk kommunikation påviser en
>klar sammenhæng mlm. "ikke imponerende kompetent vedr. det aktuelle
>fagområde" og "barnlige aliaser".
Et stærkt udsagn
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 17:08

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001 17:27:24
+0200 :

>jeg har prøvet
>forskellige mIRC klienter

Som skrevet i en anden gruppe, hvor du også postede dette, uden at
cross-poste, hvilket du straks bør lærer lidt om.

mIRC er én klient, der findes forskellige IRC klienter.

Kom igen med dit brok når du ved hvad du snakker om.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : *Xray

Dato : 05-08-01 17:09

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og jeg fik at vide at der var fejl hos dem, en halv time senere ringer jeg
> igen, og får at vide at der er ikke noget galt der...

Jamen har du problemer med linjen i øvrigt? Foreksempel hvis du downloader i
lang tid? Stopper den så ligepludseligt? For hvis den ikke gør det er TDC's
opgave udført og fejlen ligger i MIRC.

*Xray

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-01 16:50

Sun, 5 Aug 2001 16:52:00 +0200, skrev "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com>:

>Jeg er på bar bund,, er det ikke svinsk af TDC at de ikke vil hjælpe, når de
>selv siger at det er linje det er galt med...

Det er også »svinsk« [1] at poste sit indlæg i flere mere eller
mindre uvedkommende grupper uden at X-poste.

Læs <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Siden du omtale en router, så går jeg ud fra at du har adsl hos
TDC, så prøv at spørg i news:tele.internet.adsl, der er sikkert
nogen der, der har prøvet det samme.

[1] Svinsk er overdrevet, men så mod netiketten.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 17:51

Ej.... Nu holder i op....

Jeg skriver fordi jeg har brug for hjælp,, ikke fordi at folk skal rette på
mine stavefejl osv.. hvad kan jeg ligesom bruge det til ??

Måske er det svært for jer at se det,,, Men en lang historie kort: Er der
andre der har oplevet ligende? Og,, nogen der ved hvad jeg kan gøre ??

Alt det andet kan jeg ikke bruge til noget.... Og hvis i tror at jeg er den
eneste der synes at TDC har sine fejl, så lad vær med at skriv! Fordi der er
mange der også synes det! bare det er de ikke kan hjælpe mig,, og ja.. når
jeg efter 5 gange ringer igen til TDC så hidser jeg sgu da stemmen op!!
ligesom logik ??

Fra : Erwin Lansing

Dato : 05-08-01 19:03

Nej, du holder op indtil du har læst <http://usenet.dk/netikette/quote.html>

--
Erwin Lansing       --       http://netikette.dk
abe (a) fnidder.dk

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 19:34

> Nej, du holder op indtil du har læst
<http://usenet.dk/netikette/quote.html>

> --
> Erwin Lansing -- http://netikette.dk
> abe (a) fnidder.dk

LOL.... Gu vil jeg da ej læse det... Hvis det var noget med TDC ang, mit
spørgsmål,,, ja,, så ville jeg!!

Der er sgu da ikke nogen der skal fortælle mig hvordan jeg skal klippe i en
post,, Hvis du ikke kan hjælpe mig,, hvorfor så sende det link?? For at
spille smart så konen måske vil kendes ved dig igen ??

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-01 19:45

> [...]

> post,, Hvis du ikke kan hjælpe mig,, hvorfor så sende det link?? For at
> spille smart så konen måske vil kendes ved dig igen ??

Det må du jo så selv om. Der er i hvert fald sendt en klage til din
udbyder. Båtnakke.

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 20:35

Hehe... Det er sgu da også dem i skal sende klager ind til!! Man.. er folk
dumme idag eller hva ??

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 05-08-01 20:44

Hvor vil du hen med sådan en kommentar?

Jeg vil anbefale dig at stoppe med det. Nogle mennesker kan se "det
sjove/ironiske" i dine indlæg, men langt de fleste mennesker vil ignorere
dig i fremtiden - forståeligt nok.

Med venlig hilsen

Martin K. Jensen,
http://smartin.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 21:35

Mailed and posted!

Kære TDC abuse,

Gider I gøre en indsats for at jeres bruger her forstår
nødvendigheden at at overholde den generelt accepteret netikette i
dk herakiet.

Tilsyndeladende viser han ikke vilje til at ville forstå, tværtimod.

/morten

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001 20:34:13
+0200 :

Fra : Lars Jensen

Dato : 07-08-01 21:03

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> post,, Hvis du ikke kan hjælpe mig,, hvorfor så sende det link?? For at
> spille smart så konen måske vil kendes ved dig igen ??

TROLL ALERT!!!!

--

Mvh.

Lars [ZulFo] Jensen

Fra : Stefan Holm

Dato : 07-08-01 21:31

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> writes:

> TROLL ALERT!!!!

Det virker egentlig mere som en idiot end en troll. Men det ene
udelukker jo ikke det andet.

FUT!

--
She's sad because her lover gave her twelve gold coins, but then the
wizard cut open the bag of salt, and now the dancing minions have no

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-08-01 00:03

Uuuu ha'! I er vel nok nogle dygtige Internet politimænd hva'! Netikettens
håndhævere! Uden Jer ville der være kaos på Nettet! Godt gået!

JJ

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 06-08-01 00:13

On Mon, 6 Aug 2001 01:02:50 +0200, Jens Jensen wrote:
> Uuuu ha'! I er vel nok nogle dygtige Internet politimænd hva'! Netikettens
> håndhævere! Uden Jer ville der være kaos på Nettet! Godt gået!

Overhovedet ikke. Der er bred konsensu om at man på den danske del af usenet
følger de retningslinier der er udstukket på http://www.usenet.dk/.

På den anden side, du har måske lidt ret, uden slige kommentarer ville
usenet nok være en kende mere kaotisk.

--
Søren O.

Og jeg synes det er helt fint at bruge Sv: istedet for Re:
- Søren 'Disky' Reinke

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 06-08-01 00:35

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> wrote Mon, 6 Aug 2001 01:02:50
+0200 :

>Uuuu ha'! I er vel nok nogle dygtige Internet politimænd hva'!

Nej, det tror jeg ikke ret mange "vejledere" tror at de er, men vi
er nogle som gerne vil have at de steder hvor vi er lidt aktive er
der også til at holde ud at være. Det har vist sig i andre grupper
på usenet at hvis ikke der holdes lidt selv justist så bliver
grupperne ubrugelige.

Heldigvis er vi nogle som kæmper aktivt for at DK herakiet er til at
holde ud at bevæge sig rundt i, og det er med til at skabe det
velfungerende DK heraki vi har idag.

Nogle folk har desværre ikke forstået dette, og tror at de kan
optræde som elefanter i en glasbutik, uden at genere andre
mennesker, det kan man jo ikke ude i det "virkelige" liv, hvor mange
oplever du f.eks. råber i biografen, ikke ret mange vel, netop fordi
man opfører sig ordentlig, det er vi alle jo opdraget til, skal
livet være anderledes her?

>Uden Jer ville der være kaos på Nettet!

Kaos er et stort ord, men ja, uden vejlederer ville DK herakiet ikke
være meget værd.

>Godt gået!

Tak for opbakningen.

Du bør forøvrigt lige kigge lidt på
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html som fortælle hvordan du
kan citerer på en mere hensigtsmæssigmåde.

fut: dk.admin.netikette (det betyder at opfølgning på dette indlæg
er sat til den gruppe, fordi jeg skønner at den er mere relevant for
den vidre debat omkring dette emne, så medmindre man ændrer dette
vil svar på denne artikel havne i den gruppe).

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-01 00:38

"Jens Jensen" wrote...

> Uden Jer ville der være kaos på Nettet! Godt gået!

Tak !

/Peter

Fra : Martin K. Jensen

Dato : 05-08-01 20:42

Hej Kanius.

Jeg ved af erfaring, at når der opstår et problem med TDC, kan det være
meget svært at få løst. I bund og grund består problemet i, at TDC har
vokset sig meget stor. Jeg har selv været udsat for kommunikationsproblemer
utallige gange og kender også flere andre, som har prøvet det. Min erfaring
siger mig dog også, at TDC absolut ikke prøver at genere dig mest muligt.

Først og fremmest er du nødt til at slappe af. Du kommer ingen vegne med
barnlige udråb. Og for det andet synes jeg, at du skal bruge dit fulde
navn - det giver/kan give et forkert indtryk at bruge aliaser (hvem siger,
at du ikke er en konkurrent, som vil svine TDC til?).

Med venlig hilsen

Martin K. Jensen,
http://smartin.dk

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 20:48

Jamen takker for det,, kunne den første person ikke bare skriv det istedet
for at finde mine stavefejl osv??

Og jeg har det helt fint med at folk kender mit navn,, (det kan ændres)
Og jeg har haft den fedeste griner over alle de idioter som skriver ind
her,, 2tal latterligt.. Er jeg den første som har skrevet en besked med
vrede tegn ?? Nej!! Bestemt ikke den første og heller ikke den sidste,, så
gå hjem og pak!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-01 21:05

> [...]

> Og jeg har haft den fedeste griner over alle de idioter som skriver ind
> her,, 2tal latterligt.. Er jeg den første som har skrevet en besked med

Det kan du have ret i, men indtil videre ligger du ret godt i kapløbet
om at være den dummeste.

Du _kunne_ have fået kvalificeret hjælp, måske endda fra de
"herboende" TDC-folk, men på grund af din opførsel og dit krav om
anonymitet fik du det ikke.

Og ja, dit navn kan ændres, men kan din stil og sprogbrug? Næppe.

Der er en notorisk brokrøv her i gruppen, som har skiftet udbyder og
brugernavn/alias utallige gange, alligevel genkender vi ham igen og
igen på grund af hans særegne stil.

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:10

HAHAA... utroligt at du kan blive ved,, Du påstår at jeg er en anden som er
"berømt" for at svine folk til ?? LOL

Hold kæft hvor langt ude, og jeg vidste ikke at folk ville blive sur over at
jeg bare hed et eller andet!

utroligt! det mener jeg virkeligt,, er du dum ??

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 05-08-01 21:12

On Sun, 5 Aug 2001 22:10:01 +0200, "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com> wrote:

>utroligt! det mener jeg virkeligt,, er du dum ??

Du kan som udgangspunkt regne m. at alle som læser denne gruppe er
dumme mennesker, og at du nok er den dygtigste og mest velformulerede
af alle.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:16

Takker..

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:17

har TDC hjernevasket jer?? Før måtte man fint sige sin mening om TDC og fik
fuld støtte..

I kunne bare have svaret på mine ? uden at provokere mig

Fra : Erwin Lansing

Dato : 05-08-01 21:33

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> writes:

> har TDC hjernevasket jer?? Før måtte man fint sige sin mening om TDC og fik
> fuld støtte..
>
> I kunne bare have svaret på mine ? uden at provokere mig

hvis du ønsker nogen form for fagligt svar skal du opføre dig følge de
gældende regler. Folk har venligt forsøgt at henvise dig til disse regler,
mens du istedet blev ved med at opføre dig barnligt og svine folk til.
Det eneste du har opnået er at folk vil ignorere dig fremover.

FUT: /dev/null

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:36

Læs da i starten af den besked!! Hvem svarer på mine spørgsmål?? Hvem svarer
uden at provokerer ????????????

jeg har da en tydelig grund til at blive sur,,

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-08-01 10:49

> Læs da i starten af den besked!! Hvem svarer på mine
> spørgsmål?[ ... ] Hvem svarer uden at provokerer ?[ ... ]

Hvem spørger uden at provokere? Ikke dig i al fald!

> jeg har da en tydelig grund til at blive sur,,

Overhovedet ikke, netop du har slet ingen grund til at være bare den
mindste smule sur!

Og så var alle disse ???????????? i overskud. Hvad havde du tænkt dig
de skulle bruges til?

"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Læs om de historiske og arkæplogiske fund om
Josef i Egypten: http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-079.htm

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-08-01 23:37

"Kanius" wrote...

> har TDC hjernevasket jer?? Før måtte man fint sige sin
> mening om TDC og fik fuld støtte..

Man må gerne sige sin mening om TDC - men det kræver
måske at man respekterer måden hvorpå der kommunikerers
med andre mennesker - eller risikerer man, at bruge meget
lang til på, netop, at diskutere måden at kommunikere på,
istedet for de emner, der synes vigtige for dig og andre.

> I kunne bare have svaret på mine ?

Her er så netop et eksempel - du kunne ikke kommunikere
ordentligt, og endte med at bruge mere tid på at diskutere
dette istedet for at få svar på dine spørgsmål.

> uden at provokere mig

Det er faktisk kun dig, der provokerer.

/Peter

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-09-01 16:09

> I kunne bare have svaret på mine ? uden at provokere mig

Aha men nu ligger det jo sådan at du rent faktisk ikke spurgte om noget men
sendte et hurtigt svineri af TDC ud i al offentlighed og ikke på en særlig
kontruktiv måde. Så kan du vel ikke forvente at folk kan svare dig
konstruktivt !

Michael

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-01 21:30

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> writes:

> HAHAA... utroligt at du kan blive ved,, Du påstår at jeg er en anden som er
> "berømt" for at svine folk til ?? LOL

At kunne læse og forstå en simpel tekst er et basalt krav for at kunne
deltage på Usenet.

Jeg beklager, at du ikke evner det.

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:32

Jeg er idet mindste ikke computernørd, der ikke har andet at lave... Se..
det er jeg jo glad for...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-08-01 21:39

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> writes:

> Jeg er idet mindste ikke computernørd, der ikke har andet at
> lave...

Så synes jeg, at du skal intensivere din indsats som brøndgraver.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:42

Takker, det gør jeg så... Men du vil stadig være dum grim og en stor nar!

Fra : Erwin Lansing

Dato : 05-08-01 21:47

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> writes:

> Takker, det gør jeg så... Men du vil stadig være dum grim og en stor nar!

Er det hjælp du ønsker eller slåskamp? Get a life!

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:47

"> Er det hjælp du ønsker eller slåskamp? Get a life!

Fald død om besse ?

Fra : Gregers Petersen

Dato : 06-08-01 09:16

> Fald død om besse ?

(skruer lidt op for oxygenen så jeg kan bruge min sidste kræfter på at
trykke på de otte taster, der tilsammen skriver:

*PLOINK*

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen/disclaimer.html

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 06-08-01 09:22

On Mon, 6 Aug 2001 10:16:27 +0200, "Gregers Petersen"
<Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote:

>"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote in message
>
>(skruer lidt op for oxygenen så jeg kan bruge min sidste kræfter på at
>trykke på de otte taster, der tilsammen skriver:

må jeg anbefale dig en reader hvori der findes shortcuts til den
slags.

--
vh
Thomas Jensen, http://pil.dk/

Fra : Lars Hansen

Dato : 06-08-01 16:03

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote in message

> *PLOINK*

Hvis man skal se lidt hårdt på sagen (som du selv gør), så er jeg egentlig
ikke interesseret i at se hvornår du sætter folk i killfilter.

:)

Lars.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 06-08-01 21:06

"Lars Hansen" <hansen-relay1@iname.com> skrev i

> Hvis man skal se lidt hårdt på sagen (som du selv gør), så er jeg
> egentlig ikke interesseret i at se hvornår du sætter folk i
> killfilter.

Dette er der flere, der er begyndt at mene er det en udpræget holdning?

XFUT dk.admin

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-01 21:40

> [...]

> Hvis man skal se lidt hårdt på sagen (som du selv gør), så er
> jeg egentlig ikke interesseret i at se hvornår du sætter folk

Hmm, nå?? Så er det godt at jeg er interresseret.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 05-08-01 21:51

Mailed and posted!

Kære TDC abuse

Glem min henvendelser fra før, jeg tror ikke det længere er nok at
fortælle denne bruger omkring netikette.

Hvis I benytter få minutter i dk.edb.internet.udbydere(.xdsl) vil i
se hvad jeg mener.

FUT: dk.admin.netmisbrug

/morten

"Kanius" <funnybunny2000@hotmail.com> wrote Sun, 5 Aug 2001 22:41:39

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 06-08-01 02:08

> Takker, det gør jeg så... Men du vil stadig være dum grim og en
> stor nar!

Desperado...

Hvilke afsnit på www.usenet.dk er det du *ikke* forstår ?

FUT: dk.admin.netmisbrug (?)
--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-08-01 00:59

On Sun, 5 Aug 2001 21:48:10 +0200, "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com> wrote:

>Er jeg den første som har skrevet en besked med
>vrede tegn ?? Nej!! Bestemt ikke den første og heller ikke den sidste,, så
>gå hjem og pak!

Til gengæld bliver heller ikke du den første, der får hjælp, på GRUND
af at råbe op.

--
- Peter Brodersen

Fra : Kanius

Dato : 06-08-01 02:35

> Til gengæld bliver heller ikke du den første, der får hjælp, på GRUND
> af at råbe op.
>
> --
> - Peter Brodersen

Arh.... manner... Du skrev før at det er kun mig der provokere,,,, Så har du
ikke taget dig den tid det tager for at læse alle igennem,, Det er vist helt
sikkert!

Og jeg gider ikke til at forklare det igen men en sidste gang, lad gå :

Jeg skrev med et vredt sprog noget om TDC, og jeg havde brug for hjælp!

(Hvis folk blev sure over det, ville det jo være nemmere at slet ikke skrive
noget)

Så blev der svaret igen,,, At det hele er min egen skyld, (hvordan ved folk
hvordan jeg opførte mig i tlf?) (Ja... det er noget i formåder)

Og så kigger folk efter mine stavefejl osv,,,

Nævn lige hvilke grunde, hvorfor jeg ikke skulle blive sur ?

Og... husk lige at kigge på subj. Kan i fatte det?

Hvis folk kun kan klage og fortælle mig hvad jeg ikke skal gøre og rette
mine fejl, og lytter ikke på hvad jeg skriver, ja,,.... Regn den lige selv
ud,,, i er jo så kloge..!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-08-01 04:24

Mon, 6 Aug 2001 03:35:25 +0200, skrev "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com>:

>Nævn lige hvilke grunde, hvorfor jeg ikke skulle blive sur ?

Hvorfor skal vi andre ikke blive sure over at se dit indlæg i
flere grupper uden X-post?

Hvorfor skal vi se dig råbe i et intetsigende subject?

Hvorfor vil du ikke søge hjælp i den rigtige gruppe, hvor der
sidder nogen bruge med erfaring i TDC ADSL?

Hvis du havde stillet spørgsmålet der i et pænt sprog i
news:tele.internet.adsl, havde der sikkert været nogen der ville
hjælpe dig.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-08-01 21:45

Sun, 5 Aug 2001 18:50:51 +0200, skrev "Kanius"
<funnybunny2000@hotmail.com>:

>Måske er det svært for jer at se det,,, Men en lang historie kort: Er der
>andre der har oplevet ligende? Og,, nogen der ved hvad jeg kan gøre ??

Prøv at spørg i en bedre gruppe, som jeg foreslog, hvis du ikke
har gjort det.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Kanius

Dato : 05-08-01 21:43

Ellers tak Knud...

Jeg ringer til TDC i morgen, da jeg ved det er flowstop, og det skulle de jo
meget gerne kunne udrette,, Håber jeg da ihvertfald ;) Men ellers tak til
dig ;)

Fra : Peter Guldbæk

Dato : 06-08-01 08:51

> Ej.... Nu holder i op....
>
> Jeg skriver fordi jeg har brug for hjælp,, ikke fordi at folk skal rette

> mine stavefejl osv.. hvad kan jeg ligesom bruge det til ??

Der kunne jo hænde det, at du lærte noget !

/Peter

Fra : Outlet

Dato : 13-09-01 23:26

Nu stopper i fandme med at irritere denne mand. Han har et problem med sin
udbyder og spørger derfor i dk.edb.udbydere. I skal fandme heller ikke
bestemme hvordan fanden jeg skal skrive mine beskeder.... Hvis udbyderne
ikke kan holde til de ektra bytes det tager at inkluderer hele svaret, SÅ
LAD VÆR MED AT UDBYDE NEWSGROUPS, og hvis det er fordi i ikke gider at
scrolle ned til teksten... SÅ LAD VÆRE MED AT LÆSE POSTEN. Så simpelt er
det. Jeg skriver som jeg skriver, og det gør denne mand også. Istedet skulle
i sku komme med en løsning på problemet. Lad være med at opfør jer som om i
ejer newsgroups'ne bare fordi i skriver meget her. Jeg bruger mange
udenlanske newsgroups, og jeg ser ALDRIG folk disse andre over hvordan de
skriver deres poster. Kraftedeme udtroligt!

Hilsen Kristian Trenskow
kristian@trenskow.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-01 23:58

Fri, 14 Sep 2001 00:25:52 +0200, skrev "Outlet"
<kristian@trenskow.com>:

>Nu stopper i fandme med at irritere denne mand.

Hvad ævler du om?
Jeg kan kun se et indlæg i tråden, det der startede den og som du
svarer på.

Hvor kommer så alle de, der irriterer manden fra?

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-09-01 16:15

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg kan kun se et indlæg i tråden, det der startede den og som du
>svarer på.

Her på matriklen er der noget i retning af 60-70 indlæg i tråden - og
den newsserver, jeg bruger, har da ikke ligefrem været kendt for sin
gode completion.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-01 17:34

Fri, 14 Sep 2001 17:14:55 +0200, skrev Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk>:

>Her på matriklen er der noget i retning af 60-70 indlæg i tråden - og
>den newsserver, jeg bruger, har da ikke ligefrem været kendt for sin
>gode completion.

Nu brugte jeg Sunsite i et stykke tid p.gr.a. TDCs newsserver og
så havde jeg selvfølgelig ikke gamle indlæg der.

Men nu er jeg igen på TDC og kan godt se, at der er mange.

Men jeg kiggede bare i headeren og der stod kun en reference:

Subject: Re: NU GIDER JEG IKKE MER
Date: Fri, 14 Sep 2001 00:25:52 +0200

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-09-01 18:22

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Men jeg kiggede bare i headeren og der stod kun en reference:

Hvilket er naturligt nok, når man laver en opfølgning til trådens
første indlæg.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-01 22:43

Fri, 14 Sep 2001 19:21:42 +0200, skrev Allan Olesen
<aolesen@post3.tele.dk>:

>Hvilket er naturligt nok, når man laver en opfølgning til trådens
>første indlæg.

Klart, men der er vel ingen grund til at trampe i det.
Jeg mener, at have givet en rimelig forklaring, hvorfor jeg
svarede, som jeg gjorde.

Men jeg burde måske nok have undersøgt det nærmere.

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-09-01 10:48

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Klart, men der er vel ingen grund til at trampe i det.
>Jeg mener, at have givet en rimelig forklaring, hvorfor jeg
>svarede, som jeg gjorde.

Ok. Jeg troede, det var en kritik af mandens References-header.

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 14-09-01 00:25

On Fri, 14 Sep 2001 00:25:52 +0200, Outlet wrote:

[Blahblah cuttet]

Hvad med et kig forbi www.usenet.dk?

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-09-01 00:46

Hej Outlet, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Nu stopper i fandme med at irritere denne mand.

Hvad og hvem snakker du om ..(?)

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Christian Erritsø

Dato : 14-09-01 03:55

"Outlet" <kristian@trenskow.com> wrote in message
<snip>

<<plonk.wav>>

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-09-01 06:21

"Outlet" <kristian@trenskow.com> skrev i en meddelelse
> I skal fandme heller ikke
> bestemme hvordan fanden jeg skal skrive mine beskeder....

Tak for din store respekt for vores fælles medie. Det er rart at folk følger
de retningslinjer der er vedtaget af fællesskabet (ironi)

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-09-01 07:49

On Fri, 14 Sep 2001 00:25:52 +0200, "Outlet" <kristian@trenskow.com>
wrote:

>Jeg skriver som jeg skriver, og det gør denne mand også. Istedet skulle
>i sku komme med en løsning på problemet.

Har du tænkt over, at der kunne være en sammenhæng i disse to punkter?
Hvis alle blot gør, hvad der passer dem, uden hensyn til andre - ja,
så er der jo intet grundlag for i første omgang at hjælpe hinanden.

Hvis man i virkeligheden ønsker hjælp, så må det da også være i ens
egen interesse at udvise respekt for dem, der vil hjælpe? Om ikke
andet øger det mængden af velvillighed.

(fut: dk.admin.netikette)

--
- Peter Brodersen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-09-01 08:32

"Outlet" <kristian@trenskow.com> skrev i en meddelelse

Desperado

<ploink.wav>

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : darki

Dato : 14-09-01 08:34

>Nu stopper i fandme med at irritere denne mand.

Hvis jeg så bare lige vidste hva du snakkede om????

/Darki

Fra : Allan Joergensen

Dato : 14-09-01 11:51

> [...]

> LAD VÆR MED AT UDBYDE NEWSGROUPS, og hvis det er fordi i ikke gider at
> scrolle ned til teksten... SÅ LAD VÆRE MED AT LÆSE POSTEN. Så simpelt er

Måske man bare skulle sætte filer på posts med over 50% quotes.

--
/\ \ / /\
//\\ .. //\\ Allan Joergensen aka [DW] on Undernet

Fra : /arcana

Dato : 14-09-01 12:03

"Allan Joergensen" <dw+spam@nowhere.dk> wrote in message

> Måske man bare skulle sætte filer på posts med over 50% quotes.

Du mener forhåbentlig "filter", ikke?

/arcana

Fra : Benny Pedersen

Dato : 14-09-01 14:04

/arcana skrev om Re: NU GIDER JEG IKKE MER

og her er min kommentar på det:

> Du mener forhåbentlig "filter", ikke?

næ vi bruger da windows

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Benny Pedersen

Dato : 14-09-01 14:03

Allan Joergensen skrev om Re: NU GIDER JEG IKKE MER

og her er min kommentar på det:

> Måske man bare skulle sætte filer på posts med over 50% quotes.

det vil nok ramme 95% og det ville nok ikke gå

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 14-09-01 13:18

hvorfor egentlig ikke?

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Benny Pedersen

Dato : 14-09-01 14:28

Thomas Jensen - pil.dk skrev om Re: NU GIDER JEG IKKE MER

og her er min kommentar på det:

> hvorfor egentlig ikke?

måske ville helt almindelige mennesker tro at der var fejl i deres news
setup så de ringede til kundeservice og bad om hjælp for at finde
fejlen, som slet ikke er nogen fejl

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : /arcana

Dato : 19-09-01 09:13

"Benny Pedersen" <xpoint@worldonline.dk> wrote in message

> måske ville helt almindelige mennesker tro at der var fejl i deres news
> setup så de ringede til kundeservice og bad om hjælp for at finde
> fejlen, som slet ikke er nogen fejl

Gode gamle Terminate til Dos kunne advare, hvis der var over et vist antal %
quoted tekst - en idé til Mikroblød?

/arcana

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-09-01 13:36

/arcana skrev:

>Gode gamle Terminate til Dos kunne advare

Hvis du kan huske det, kan du vel også huske hvorfor det ikke
blev betragtet som en god idé?

--
Bertel

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 19-09-01 13:42

On Wed, 19 Sep 2001 14:36:23 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Hvis du kan huske det, kan du vel også huske hvorfor det ikke
>blev betragtet som en god idé?

jeg kan faktisk ikke

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-09-01 14:28

Thomas Jensen - pil.dk skrev:

>jeg kan faktisk ikke

Det kunne måske anspore til at proppe en masse nonsens i et
indlæg indtil signatur-tekstforholdet blev acceptabelt.

--
Bertel

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 19-09-01 14:34

On Wed, 19 Sep 2001 15:28:18 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Det kunne måske anspore til at proppe en masse nonsens i et
>indlæg indtil signatur-tekstforholdet blev acceptabelt.

jeg ser principielt ingen forskel på "en masse nonsens" eller "en
masse overflødigt".

Fra : Peter Brodersen

Dato : 19-09-01 14:43

On Wed, 19 Sep 2001 15:28:18 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>Det kunne måske anspore til at proppe en masse nonsens i et
>indlæg indtil signatur-tekstforholdet blev acceptabelt.

Så skulle det blot være at udregne størrelsen uden automatiske dele af
brevet (svarhoved og signatur), med justerede faktorer og passende
grænseværdier...

--
- Peter Brodersen

Fra : Benny Pedersen

Dato : 19-09-01 19:32

/arcana skrev om Re: NU GIDER JEG IKKE MER

og her er min kommentar på det:

> Gode gamle Terminate til Dos kunne advare, hvis der var over et vist
> antal % quoted tekst - en idé til Mikroblød?

jeg har aldrig brugt terminate, så jeg ved ikke hvad du menner

men er det noget med at skriver jeg 3 linjer og sender 2 linjer af
det du skrev så har jeg en qoute på 75% ?

okay statistik er en sjov ting.......

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-09-01 14:06

Benny Pedersen skrev:

>men er det noget med at skriver jeg 3 linjer og sender 2 linjer af
>det du skrev så har jeg en qoute på 75% ?

Ja. Hvis du vil se en statistik over dk-grupperne, kan du her se
de 50 skribenter der har citeret mest:

file://localhost/D:/Hjemside/Statistik/010902ps.htm#Citater

>okay statistik er en sjov ting...

Nemlig, men bemærk at jeg angiver hvor mange tegn der er sendt af
hver person, og jeg piller folk fra hvis de har skrevet under 6
indlæg.

--
Bertel

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-09-01 14:17

On Thu, 20 Sep 2001 15:06:14 +0200, Bertel Lund Hansen
<nospamto@lundhansen.dk> wrote:

>file://localhost/D:/Hjemside/Statistik/010902ps.htm#Citater

Ja?

--
- Peter Brodersen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 20-09-01 14:18

> [...]

>de 50 skribenter der har citeret mest:
>

>file://localhost/D:/Hjemside/Statistik/010902ps.htm#Citater

det dir findes ikke lige på min pc.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-09-01 14:19

Bertel Lund Hansen skrev:

>file://localhost/D:/Hjemside/Statistik/010902ps.htm#Citater

Øh ... det var vist lidt for privat. Her er den offentlige:

http://www.lundhansen.dk/bertel/statistik/010902ps.htm#Citater

--
Bertel

Fra : Kate

Dato : 21-09-01 13:36

"/arcana" <marsilupian@kangoroo.gov> wrote in

> Gode gamle Terminate til Dos kunne advare, hvis der var over et
> vist antal % quoted tekst - en idé til Mikroblød?

> [...]
Det gør Xnews helt automatisk.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 21-09-01 18:25

Det gør OE4 såmænd også, jf. http://stegen.dk/gif/warning.gif

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer hvad du derunder kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-01 13:36

Fri, 14 Sep 2001 14:17:56 +0200, skrev Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null>:

>hvorfor egentlig ikke?

Så ville vi ikke kunne have læst dine guldkorn...

Iøvrigt er der intet citeret i Outlets indlæg.