samsung telefon frosset
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-10 13:09

Hej
Jeg har en Samsung SGH-J700 som er frosset, dvs. den skriver i dispaly
"telefon frosset". Det er sket i forbindelse med flytning af udbyder fra CBB
til 3. Hvir 3 sælgeren fejlagtigt fortalte at deres abb. kunne bruges i min
telefon-men Samsung er ikke en 3G telefon(Har jeg fundet ud af). Nu er den
frosset og pin code/Puk kode hjælper ikke-hvad gør jeg for at få "frosset
den op"?
Hilsen
Karsten

Fra : Leif Neland

Dato : 25-05-10 13:34

Den 25-05-2010 14:09, Karsten Skov skrev:
> [...]
> frosset og pin code/Puk kode hjælper ikke-hvad gør jeg for at få "frosset

30 sekunder i mikrobølgeovnen, så skriver den ikke det mere.

Eller noget andet.

Edison opfandt engang et effektivt middel imod coloradobiller i
kartoffelmarker. Desværre tog det også kartofler.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-05-10 14:01

"Karsten Skov" <kskov(til)post.tele.dk> crashed Echelon writing

> Nu er den
> frosset og pin code/Puk kode hjælper ikke-hvad gør jeg for at få
> "frosset den op"?

Google siger du skal forbi værksted og/eller unlocker.

--
Bjarke Andersen