Programmeret Forkerthed(renskrevet og opda~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 10:49

Sexlysten igen!

Enten væk eller pervers har endnu ikke fundet ud af hvilken!
Efter at have været cølibat siden jeg var 19
(jeg blev voldtaget under tortur-programmeringen af 2 mænd og 3 kvinder da jeg var i midten af tyverne)
og har endnu ikke avlet børn, burde min sexlyst være større end nogensinde tidligere i mit liv,
og mit overlevelses instinkt praktisk taget undertrykt og alle mænd der forsøger at stoppe mig i
at avle børn på en kvinde øjeblikkelig slået ihjel!
(Ihvertfald dybt nede i psyken/brainstem, kvinderne vil ikke have noget at skulle have sagt)

Der er noget seriøst galt et eller andet sted(gjort med programmering/emdr&tortur)
Det kan ikke kun være at der er blevet sat ligheds tegn mellem død og formering dybt inde i psyken
under torturen.
(alt har foregået uden min tilladelse selvfølgelig, og jeg er en myndig person og har været det siden jeg var 18)

Jeg tror evt. at programmering der stopper mig fra at forsvare mig selv, har koblet formerings-lysten ud, fordi at det samtidig
gør det umligt at forsvare evt. afkom mod en kendt sadist og evt. barnemorder DJ Ævl og Bjørneholt!
Jeg forstår ikke helt hvorfor, da jeg ikke syntes at der er grundlæg for det i den menneskelige psyke i en mand, der
i det tilfælde, bare ville gå efter stor volume(dvs. en hulens masse unger)

Så jeg tror at det muligvis er min egen underbevidsthed, der har forberedt det!

Under alle omstændigheder, så virkede sexlysten rigtig for 4-5 dage siden og var upervers, præcis som før
tortur programmeringen, dvs. Dominans osv på plads!!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 13:50

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htg6fc$4bf$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Desuden så mangler jeg ca. halvdelen af min intelligens kvotient sammenlignet med i 1996,
også selvom at jeg er vågnet mere op på det sidste! Og ikke er programmeret til at indsætte stavefejl osv.

Der er ingen dybde i mine tanker, og jeg er langt fra en idiot,
men er ikke længere intelligent nok til at jeg bryder mig om at snakke med folk!

Det er utroligt hvor mange folk der tror man er intelligent, bare fordi man ikke er programmeret til at indsætte stavefejl!
Og det modsatte!

Skaden er selvfølgelig gjort af dem der påstår de ikke gør det!(Sadister) de gør alt for at være i nærheden af uvågne mennesker,
måske prøver de at få sig selv ansat til at afprogrammere folk, så folk skal være på vagt!

Udover det så syntes jeg det er så pinligt at snakke med folk som jeg mistænker for at være mere intelligent end mig selv!

Fuldstændigt spild af at udanne sig selv og træne sin hjerne i 25år hvorefter en forræder og morder ødelægger
ens hjerne inden når at være på toppen(28)

nå, men under alle omstændigheder, så slipper jeg for at bevise at jeg har Ret i at DF og Bjørnholt, Egeberg ect. er landsforrædere!
Da de selv har bevist det for vælgerne i de sidste 4 år, ved ikke at ville sagsøge mig for Injurier!

Desuden er det for sent for mig at få noget godt ud af en evt erstatning uanset hvor stor den end er!

Nå, men i må ha det!

http://groups.google.dk/group/dk.kultur.sciencefiction/browse_thread/thread/9f9b1aea42ddf19e/27a433e28d224911?hl=da&q=%22Orange+sm%C3%B8lf%22

http://groups.google.dk/group/dk.kultur.sciencefiction/msg/27a433e28d224911?hl=da&dmode=source

Jeg var lidt mere vågen der syntes jeg!(et af mine gamle nicks, men stadigvæk ødelagt, personlighed lavet om!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 16:56

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htgh33$6m6$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Er igang med Pectasol igen, drak lige noget instant kaffe og lagde mærke
til at det smagte grimt ligesom i de sidste 12år, når jeg slår en bøvs kommer der en lille røgsky!
Blystøv,Svovlstøv,Cadmium osv. nå jeg skal ud og lave nogle børn! Jeg tror jeg køre med kvanten og gør
3000-4000 jomfruer gravide! Nu må vi se om min førstefødte bliver en krøbling pga. Bjørholt og landsforræderne!

btw. de snakkede under tortur programmeringen om at sælge deres egen de-generede chimpanse sæd
og påstået at det var fra mig!(efter der skete alternative ting) Det er pure løgn! det er deres eget skrald!

Det kan også være at jeg bare gør det med alle kvinder på planeten! Hvis i bliver ramt af en klat, nå ja!
(desuden er jeg ved at blive psykotisk, Cadmium er noget lort!) det de bruger er sin fint pulveriseret man skulle tro det var løgn,
jeg troede først det var efedrin.

Det føles næsten ligesådan i starten(ligemeget hvad det er, jeg er på randen af selvmord hver gang jeg føler mig påvirket)

nå ja, øje for øje og alt det der!

Spasser Årtiet?(jeg så en i en kørestol den anden dag btw. jeg håber han får et godt liv)

Min sæd kvalitet var perfekt inden emdr torturen, og min ik den højeste nogensinde målt(alt efter hvad jeg ved!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 16:59

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfbf316$0$36574$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det kan også være jeg bare skulle gøre det ved alle sammen i de næste 20 år!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 17:07

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfbf3c5$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Hvor mange milliarder kvinder er der egentlig? Hvis nu at de allesammen bliver holdt kontinuerligt gravide i de næste 20år!?
Der bliver alligevel en del unger, DF kan betale børnepenge, det manglede da bare, det skal jo koste landsforræderne lidt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 17:52

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfbf5c7$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Jeg tror også de gjorde det under tortur programmeringen(for at straffe mig for noget andet de havde gjort ved mig),
hvor jeg blev sat til at sige "jeg vil kneppe kvinder med en hund" foran et kamera!
Fordi hvis jeg ikke bryder mig om DF så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af "Muslimske hunde!"

Jeg tror det åbenbart er ret udbredt i Danmark efter der gik DF i det!
"Americas funniest homevideoes" på TV Danmark eller 3+
et stykke tid efter min far blev myrdet og jeg forsøgt hængt op på det!

(jeg fik besked på at forestille mig at jeg havde skudt ham af Bjørnholt og
fortælle hvad der foregik imens jeg var i en trance, mens det blev optaget,
jeg blev kun reddet af at jeg var for uvågen til at få at vide i hvilket rum det var foregået i)

senere hen blev jeg tvunget til at påstå jeg havde slået et familie medlem for at redde hendes liv!

Selvfølgelig hvad man kan forvente når der er gået DF i nationen!
(jeg stødte på en EU hjemmeside da der første gang var snak om et EU tld, hvor jeg blev spurgt om der var noget politisk
parti i mit hjemland som jeg frygter! Og jeg svarede DF(national socialister i forklædning eller noget i den retning)
, jeg er ret sikker på at det reddede mit liv på det tidspunkt, fordi det ville være politisk uheldigt hvis jeg døde!

lige siden besættelsen begyndte(Da Apartheid Sydafrika blev nedlagt og de skulle bruge et nyt lille hvidt land)
og de begyndte at bruge af deres platin.
(90% af verdens platin er fra Sydafrika og myrdede de rigtige Danskere! Kun kujonerne og forræderne er tilbage efterhånden)

Og nå ja, Muslimerne har jo forklaret at de ikke kan lide Danmark og bliver ved med det i lang tid!
Så DF kommer vel en halvmåne på flaget på et tidspunkt, hvilket egentlig er passende, bortset fra at så har de rørt ved flaget

Så kan det ligne en Økse!

Det er jo meget passende!

Jeg tror ikke AXE er freeware længere(det kan godt være), jeg tror det koster lidt!
http://www.axe-editor.com/ men det er så ikke hekseri når jeg gør det!

og nå ja, efter jeg tog dem i landsforræderi så flyttede jeg en af deres MF´ere til "en hed liste"
fordi min brainstem havde lyst til at kneppe hende!

det var vist ellers meningen at hun skulle være deres nye National Socialistiske poster child!
en billede af national socialistisk sundhed,(Kjærsgaard er kommet lidt op i alderen)
jeg mener hun besvimede en gang på taler stolen fordi
hun overvejede at sige undskyl til DF, og min brainstem troede hun havde opdaget det hele!
http://da.wikipedia.org/wiki/Johanne_Schmidt-Nielsen

Hun har jo tysker navnet ligesom Tyskerflyveren, de sendte i EU elle hvor det nu var!

Jeg har ikke lige set på alle deres MF´ere om de har nogle nye kvindelige der er pæne jeg kan flytte over

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-05-10 20:52