Ting og sager(fra en snart af-programmeret~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-10 10:29

Har fået min sex lyst næsten helt fri! Lighedstegn mellem sex og andre ting,
for det meste forbrydelser,mord og tortur ect. er blevet fjernet fra underbevidstheden!
Det samme gælder lighedstegn mellem forskellige sex former!

Nu skal jeg bare have min vrede fri, og stoppe ødelæggelsen af hjerne og krop!
Testosteron: Grunden til at mænds hjerner i gennemsnit vejer 200-300 gram mere end kvinders!
En hulens masse regnekraft, hvis niveauet er for lavt, går hjernen i forfald!
Indtil at hjernens størrelse kan opretholdes af niveauet, desuden kan et for lavt niveau føre til Osteoporose!
(det er især kvinder der er i risiko gruppen,så er det jo godt at mænd kan hjælpe til!)

Den med vreden er også snart fri, jeg burde være enormt rasende!(Det er trods alt siden 98 at jeg har været uvågen!)
Torteret,Programmeret(til at stemme DF),Voldtaget,Latterliggjort i hele verden*,Min far er blevet myrdet(og jeg forsøgt gjort
"skyldig"!**)
Tvunget til at påstå, at jeg er en "voldelig sindsyg"*** for at undgå, at det samme skete ved et andet familie medlem!
(jeg har måtte påstå at jeg har slået personen, selvom at det er løgn!)
Og så er 12 år af mit liv ødelagt! Altsammen på grund af forædderi og foræddere!
(det er forræderi at programmere vælgerne i et Demokrati)

*Jeg er blevet filmet under torturen og programmeringen sige "jeg vil kneppe kvinder med en hund"
(Fordi jeg ikke bryder mig om DF så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af "Muslimske hunde" ,og hele verden sidder og skriger af
grin)

**Et par dage efter min fars død, blev jeg sat til at forestille mig(i en trance) at jeg havde skudt ham, det jeg fortalte, at jeg
forestillede mig blev optaget!
(jeg blev kun reddet af, at jeg var så uklar og uvågen, da han blev myrdet, at jeg ikke havde fået at vide hvilket rum det var
foregået i!
Mangel på koordination fra morderen/morderenes side)

***Jeg har aldrig været voldelig anlagt, er aldrig blevet dømt for nogen forbrydelse, og alt sindsyge er programmeret!
(bortset fra en depression pga Seratonin mangel-noget med maven!)

Ps. Sid på jeres knæ om Søndagen, lav en kunstig trædestol med jeres hænder samlet foran jer,
modtag legmet, I Faren´s, Sønnen´s,og den Hellige ånds navn(Mænds vilje og lyst til at bestemme over kvinder)
Få en klat og skyl med lidt alkohol(desinficere, var mest nødvendigt før i tiden)

Bliver også postet på Jubii Debat/Kultur og Samfund)
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-05-10 10:34

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bed17cf$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Få en klat og skyl med lidt alkohol(desinficere, var mest nødvendigt før i tiden)
>
> Bliver også postet på Jubii Debat/Kultur og Samfund)

Det bliver Jubii Debat/Liv og Sjæl istedet!