fjerne "3 is a magic number"
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 10-05-10 20:41

Hej

Hvordan fjerner jeg det der stykke musik som folk hører når de ringer
til mig i stedet for ventetonen?

Ja ja.. ved godt jeg kan skifte teleudbyder;)

Mvh
Anders

Fra : MicDK

Dato : 10-05-10 13:45

On 10 Maj, 21:40, "Anders T. Nielsen" <anders2000toxva...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> til mig i stedet for ventetonen?
>
> Ja ja.. ved godt jeg kan skifte teleudbyder;)

Log ind på "Mit 3" og gå ind under "Musik & Underholdning". I
undermenuen "Friendtones"..... Alternativt kan du ringe til
kundeservice ;)

(Michael

Fra : Chano Andersen

Dato : 10-05-10 21:47

Den 10-05-2010 21:40, Anders T. Nielsen skrev:
> Hvordan fjerner jeg det der stykke musik som folk hører når de ringer
> til mig i stedet for ventetonen?

Tænk at folk faktisk vil det, det var da rart. :)

Jeg smed røret på, de første mange gange jeg fik den i røret.. Troede
faktisk det var en telefonsvarer... Selv TDC har indset, at den ide var
ret så dum. ;)

> Ja ja.. ved godt jeg kan skifte teleudbyder;)

Kan klart anbefales. ;)

- Chano Andersen

Fra : Rander

Dato : 10-05-10 23:48

Chano Andersen skrev noget i denne stil, den 10-05-2010 22:47:
> Tænk at folk faktisk vil det, det var da rart. :)

Jeg tror faktisk der er flere der vil det end man tror - de ved bare
ikke at det kan lade sig gøre!

Jeg har skam også allerede slået den fra - så er jeg lidt spændt på om
jeg så skal ind og gøre det igen på mandag, når min nummerportering går
igennem...

> Jeg smed røret på, de første mange gange jeg fik den i røret.. Troede
> faktisk det var en telefonsvarer... Selv TDC har indset, at den ide var
> ret så dum. ;)

Det var nu ikke fordi de synes at idéen var dum, men fordi de havde
brugt jeg ved ikke hvor mange penge på at få lige det RIGTIGE stykke
musik - og først bagefter opdagede at det lød af lort i telefonens
begrænsede båndbredde... *GG*

http://bamsepetting.dk

Kærligheden kan kun vare evigt,
hvis man hele tiden finder nye kærester. (Marie, 8 år)

Fra : Chano Andersen

Dato : 11-05-10 01:13

Den 11-05-2010 00:48, Rander skrev:
> [...]
> brugt jeg ved ikke hvor mange penge på at få lige det RIGTIGE stykke
> musik - og først bagefter opdagede at det lød af lort i telefonens

Sandt, men det ender vel også ud i, at det var en dum ide? :P

- Chano Andersen