Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:
> Det tog ca 12 timer for min at blive oplåst - jeg ringede ind i stedet
> for at bruge net-metoden. Og så var det endda på selve
> frigørelsesdagen....
> held og lykke
Jeg endte også med at ringe til dem, efter at jeg på macnyt kunne læse
mange blandede oplevelser med at benytte formular-indsendelses-metoden.
De blev lidt "kolde" i tonen overfor mig da de opdagede at nummeret
allerede var porteret til et andet selskab, men den blev da låst op, og
1-2 timer efter ville iTunes kendes ved telefonen som en der skulle
låses op.
3 har ellers - lige bortset fra én afgørende ting - været et ok
bekendtskab. Havde Telia med min iPhone 3G, men de havde dårlig dækning
på mit arbejde. Skiftede så en kort stund til TDC via Happiimobil (træls
navn!) men fik så en 3GS hos 3 kort tid efter. 3 har en hurtig og stabil
dataforbindelse, og god dækning på mit arbejde og mere elle mindre alle
andre steder i DK.... lige bort set fra hjemme hos mig selv, hvor
dækningen var meget mystisk. Jeg vil kalde den hullet. Så er der signal,
så forsvinder det. Så er der 3G, så Edge, så ingen ting. Til sidst blev
det et helt kunststykke at finde et sted i huset hvor man kunne starte
og fastholde en samtale på mere end 30 sek. Så nu er jeg tilbage ved
Happii Mobil: 8 øre pr. sms, 1 øre pr. sek. taletid, 0 kr. i
opkaldsafgift og abb. og så kr. 47,- pr. md. for 500mb data... og god
dækning både i "privaten" og på arbejde
--
Mvh Martin
mailto://spam@talentmedia.dk | AIM://mbredthauer
Hvis det eneste værktøj man har er en hammer, ligner alle problemer søm!