Nyheds gruppe arkiv!(Størrelse og Pris?)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 10:20

dk.edb.internet.udbydere, dk.forbruger

Nogen der ved hvor henne man kan købe en kopi af et komplet
nyhedsgruppe arkiv 1980-2002(til privat brug), det burde ikke koste så
meget da det jo er frit tilgængelig viden!

Jeg skal kun bruge tekst grupperne!
Så det bør egentlig ikke fylde så meget!

Jeg ved at de forskellige landes tjenester og højst sandsynligt nogle
universiteter og en del udbydere højst sandsynligt har et komplet arkiv!

Nogen der ved om nogen sælger dem?

Det er alligevel en ret omfattende videndatabase i sin egen ret, også
selv
om signal to noise ratioen er blevet udvandet her på det sidste!

FUT(Opfølgning til): dk.edb.internet.software.mail+news
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 10:24

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol
Follow up to: sat ind her: glemte den før

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 10:51

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Interessant fornemmelse: jeg tør snart ikke bruge mit tastatur længere,
det var selvfølgelig også meningen med tortur/programmeringen i 1998,
"frygten for at gøre selv det mindste galt"

Er det ikke sådan noget der blev bevist som regel kun tager 1 dag at
gøre ved en sadist, sammenlignet med rigtige mennesker?

Eller også sidder jeg bare og fisker efter dem? Så de kan blive bundet
til en stol, få benene overhældt med sprit og "lit on fire"?

Og bagefter ringe til brandvæsnet og sige der er gået ild i en idiot, i
behøver ikke at køre med udrykning
han/hun sidder og hyler i forvejen!

Problemet er selvfølgelig, at så sidder narhovederne og kalder en for
en sadist istedet for en der vil have hævn, eller en vanvittig!

(tortur/programmering lægger selvfølgelig langt større belastning på
hjernen end noget der kan opnås ved direkte påvirkning udefra)

Det er sørgeligt når sadister er så bange for folk der hævner sig, at de
myrder deres ofre, eller prøver at ødelægge deres liv og gøre dem
u-vågne eller bedøve dem ihjel!!!!

Man skulle ellers mene at frygten for deres ofre ville lære dem
selvkontrol!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 12:26

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Der kan jo ikke være nogen tvivl om at Mandlige Sadister er Defekte,
sammenlignet med rigtige mænd, eftersom at nydelse er et langt
stærkere/kraftigere magtværktøj end smerte! Og tortur fører ikke til
formering!

Problemet er selvfølgelig, at de defekte har en tendens til at påstå at
rigtige mænd har
en "voldtægts forbryder mentalitet"(selv om de ikke er voldtægts
forbrydere/sex forbrydere)

Sandheden er: Mænd skal være istand til det, fra naturens side!
(Dominans og Artens Overlevelse - Mænds organer virker ikke uden lyst,
kvinders gør!)

(den teoretiske situation, 10 mænd & 10 kvinder tilbage af
menneskeheden, kvinderne nægter)
Artens overlevelse! De Defekte lyver! Jeg har ret!(Evolutionen er
beviset!)
Det var det jeg sagde dengang 1980 og det jeg siger nu! Og det er
sandheden!

Men hvis det er en rigtig mand, så er der ikke nogen vold andet til at
fjerne al modstand!
(der er ingen unødvendig vold) da det mindsker afkommets overlevelses
chancer!

Det er sandheden,og jeg gider ikke høre på defektes løgnhistorier, når
det eneste de vil
er at finde en måde, at komme til at tortere folk på, som ved sandheden
og tør sige det!

Nå, FUT:???? dk.livssyn.kristendom og
http://dindebat.dk/kultur-samfund/

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-10 10:37

Peter Nicolaysen skrev:

> Nogen der ved hvor henne man kan købe en kopi af et komplet
> nyhedsgruppe arkiv 1980-2002(til privat brug), det burde ikke koste så
> meget da det jo er frit tilgængelig viden!

Hvad der står i et leksikon er også udelukkende frit tilgængelig
viden. Hvorfor er sådan et så ikke gratis?

Google har det mest komplette arkiv over usenet, men jeg tvivler
på at de vil sælge en kopi, og jeg er ikke sikker på at du har
tålmodighed til at vente på at få det hentet selv om de gjorde.

Hvis vi sætter antallet af danske brugere til 5'000 og regner med
at de skriver 25'000 indlæg om ugen, så har de alene produceret
ca. 13 Gbyte i årene 1995-2002. Før den tid var der knap så meget
trafik. Hvis vi rener med at vi udgør 1 % af jordens befolkning
og at vores it-aktivitet også gør det, så ligger der fra det
nævnte tidsrum 1300 Gbyte.

Vores aktivitet er nok højere end gennemsnittets, men til gengæld
er der ikke indregnet årene fra 1980 til 1995.

--
Bertel

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-04-10 11:15

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i
meddelelsen news:q4nat5dptmerrneopohjrtgadf8c165djd@news.dotsrc.org...

> [...]
>
> Vores aktivitet er nok højere end gennemsnittets, men til gengæld
> er der ikke indregnet årene fra 1980 til 1995.

Jeg syntes bare at Google´s Arkiv er begyndt at blive mindre brugbart,
end det har været før!
Deja var bedst, da det blev Google var det mindre brugbart i starten, og
blev derefter bedre.
Men efterhånden syntes jeg det er blevet værre end det var i starten!

Mvh
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-04-10 12:09

Peter Nicolaysen skrev:

> Jeg syntes bare at Google´s Arkiv er begyndt at blive mindre brugbart,
> end det har været før!

Det er jeg enig i. Det er upålideligt. Men der er ikke noget
alternativ.

--
Bertel

Fra : Mcwm

Dato : 26-04-10 22:54

> [...]
> trafik. Hvis vi rener med at vi udgør 1 % af jordens befolkning
> og at vores it-aktivitet også gør det, så ligger der fra det

De 271 dk. grupper jeg har, dækkende fra 2002/2003 og til d.d., fylder
11,9 GB (12.816.916.480 bytes), så de 13G er tæt på.

Venligst
Mcwm