Skal kvindelige turister bære slør i Sy
Fra : Otto

Dato : 12-04-10 10:44

Mvh. Otto

Fra : h

Dato : 12-04-10 14:02

"Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:4bc2eb56$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Mvh. Otto

Jamen, prøv bare, Otto - *fnis*

Fra : Zeki

Dato : 12-04-10 17:47

"Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4bc2eb56$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Mvh. Otto

Nej, det skal de ikke. Det skal de heller ikke i nogle andre lande i
mellemøsten, pånær enkelte undtagelser, Saudi Arabien, f.eks.

Fra : jespero

Dato : 13-04-10 21:18

"Zeki" <zeki@nej.dk> wrote:

> "Otto" <ottostiedl@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Nej, det skal de ikke. Det skal de heller ikke i nogle andre lande i
> mellemøsten, pånær enkelte undtagelser, Saudi Arabien, f.eks.

Og Iran

--
jo

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-10 15:21

De moskeer, der forlanger noget i den retning, stiller en kåbe med hætte til
rådighed.
Inger

Fra : Otto

Dato : 18-04-10 19:07

Den 12-04-2010 11:43, Otto skrev:
> Mvh. Otto

Tak!
Jeg overvejer at bestille en ferie hertil, og kom pludselig til at tænke
på, om min kone skulle rende rundt med tørklæde i hele ferien.
Det ville jo være noget af en bet.

Mvh. Otto

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-10 22:07

I Damaskus ligger kåbeudlejningen på nordsiden af Umayyademoskeen og
turistindgangen lidt længere nede ad samme gyde. De andre moskeer, vi
besøgte, havde kåbeudlevering ved hovedindgangen.

Husk en helst uigennemsigtig pose til skoene (at vise skosåler er uhøfligt)
og et par overtrækssokker til at have på på moskeområdet. Duernes fordøjelse
fejler jo ikke noget.

Iøvrigt går kvindernes tøjstil lige fra total tilsløring til helt
almindeligt vestligt tøj, så der trænges ikke andet end fornuftigt tøj i
solen.

Inger