Aktiviteter i Flensborg
Fra : Jebir

Dato : 10-04-10 18:38

Hejsa!

Måske ikke helt ramt plet mht. rejse - og så alligevel lidt
Vi står og skal have bilen til service i Flensborg på tirsdag (d. 13.),
og har derfor 3-4 timer der skal slås ihjel mens jeg venter. Jeg har bil
til rådighed i dette tidsrum, så kan komme lidt rundt.
Vi overvejer at tage vores nevø på 8 med, hvis der da er noget at lave
for sådan en størrelse - er der nogen der kender nogle gode børne-egnede
steder i Flensborg eller nær omegn? Eller har andre forslag til hvad man
kunne bruge en halv dag i det nordtyske på?

- Mikkel

Fra : h

Dato : 11-04-10 10:18

"Jebir" <jebir@jebir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> steder i Flensborg eller nær omegn? Eller har andre forslag til hvad man
> kunne bruge en halv dag i det nordtyske på?

Du kan lige nå en gåtur ad hovedgaden, hvor du kan beundre de mange smukke
huse. Der er også en del gode, børneegnede restauranter, hvis nevø'en kan
overtales til bare for en enkelt dag at skrotte pizza-burgerere.

Fra : Willy

Dato : 12-04-10 08:36

http://www.ristoranteitalia.de/