Binær News
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-04-10 23:38

Er der nogen der kender et bedre program end Newsbin?
til at hente fra de binære grupper?

Jeg bruger selv en registreret 64bit version af newsbin til at
hente med fra giganews og usenet.net
(men det er som regel langt hurtigere bare at bruge en nzb fil fra en
af de binære news crawlere/søgemaskiner til finde hente Distroer/Demoer ect )

Så et program som newsbin´s dage er vel talte? hvis man bare bruger
et simpelt program der henter via nzb

og så kan man bruge powerpost http://powerpost.free.fr/ til at poste med
(jeg brugte det selv i morges(igår morges egentlig) til at poste en pdf fil
jeg havde lavet)

eller det bedste ville være et simpelt kompakt program til at både hente og
poste!

Nogen der kender sådan et?(Yenc er selvfølgelig et krav)

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr