Hvad var det nu den hed....?
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 04-08-01 20:50

Hej !

Jeg så engang en film med en bunke teenagers, der efter en af deres lærere
på et militær-akademi dør, skal flyttes ud ( eller noget i den stil ).....
Dette nægter de dog, og med et par af de ældre drenge i spidsen belejrer de
skolen...........

Udenfor murene holder hæren, pressen, og alle forældrene, men de holder
nogenlunde stand i et stykke tid, indtil alt kulminerer lige efter at de har
givet op, pga. et skud der går af ( så vidt jeg husker da.... )

Kan nogen fortælle mig navnet på denne film? jeg mener at jeg så den i
fjernsynet for et år eller to siden, og om den evt. er udkommet på
DVD............?

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : thales

Dato : 04-08-01 21:23

Det kan kun være Taps.

Se imdb: http://us.imdb.com/Title?0083169

Hilsen
Thales

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 04-08-01 21:55

jepper, det ser rigtigt ud !

takker :)

Fra : Motek

Dato : 04-08-01 23:08

Hej
Synd du ikke holder øje med TV-programmet, for den har lige været i TV.
Kan ikke lige huske hvilke kanal det var på, for jeg zappede forbi filmen
(c:

Motek