Min hjemmeside opdateret.
Fra : Praxis©

Dato : 04-08-01 17:06

Så er min hjemmeside opdateret. Der er en del billeder af mine katte (Fler
billeder kommer til når jeg har fået dem fremkaldt) blandt andet af den
killing som jeg får næste weekend. Hun hedder Signe og hun ser utrolig læker
og charmerende ud.
Til dem der eventuelt har kigget på siden før, kan jeg oplyse at siden har
skiftet adresse til:
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Jeg har oxo en link side, og hvis der er nogen der gerne vil nævnes der, så
send mig en mail med adresse og kort beskrivelse af din side.

--
VH Pernille Lauridsen

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op"

http://www.praxis_humor.subnet.dk/

Fra : Mette T Eriksen

Dato : 05-08-01 16:29

"Praxis©" <peng@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og charmerende ud.
> Til dem der eventuelt har kigget på siden før, kan jeg oplyse at siden har

Tror du ikke at din hund Fie ville blive ked, hvis den vidste at den er den
eneste der ikke er billede af på din hjemmeside?
--
Hilsen

Mette

Fra : Praxis©

Dato : 05-08-01 17:53

*Rødmer dybt og beskæmmet* Jo, og jeg tør ikke fortælle hende det.

Jeg har 6 film liggende, der bare skal fremkaldes, men glemmer dem hvergang
jeg skal til byen*G*
Men regner med at få dem fremkaldt snarest, og så er der mange dejlige
(Håber jeg) billeder af Fie oxo.

Fra : Mette T Eriksen

Dato : 05-08-01 18:22

> Men regner med at få dem fremkaldt snarest, og så er der mange dejlige
> (Håber jeg) billeder af Fie oxo.

Så er jeg mere rolig