John Lennon : woman
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-03-10 04:43

den starter med ( meget stille )
så vidt jeg kan høre : to the other half of the sky !

passer det ikke meget godt det skal helst være rigtigt da jeg skal have det
syet på en t shirt ... :)

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-10 00:04

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> den starter med ( meget stille )
> så vidt jeg kan høre : to the other half of the sky !
>
> passer det ikke meget godt det skal helst være rigtigt da jeg skal have
> det syet på en t shirt ... :)

Woman I can hardly express,
My mixed emotion at my thoughtlessness,
After all I'm forever in your debt,
And woman I will try express,
My inner feelings and thankfullness,
For showing me the meaning of succsess,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman I know you understand
The little child inside the man,
Please remember my life is in your hands,
And woman hold me close to your heart,
However, distant don't keep us apart,
After all it is written in the stars,
oooh well, well,
oooh well, well,

Woman please let me explain,
I never mean(t) to cause you sorrow or pain,
So let me tell you again and again and again,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah) now and forever,
I love you (yeah, yeah)...

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P.Petersen

Dato : 12-03-10 00:06

> [...]
> så vidt jeg kan høre : to the other half of the sky !
>
> passer det ikke meget godt det skal helst være rigtigt da jeg skal have

Glemte lige link til John.
http://www.youtube.com/watch?v=Thbz0i3Xaes

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-03-10 02:07

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> den starter med ( meget stille )
> så vidt jeg kan høre : to the other half of the sky !
>
> passer det ikke meget godt det skal helst være rigtigt da jeg skal have
> det syet på en t shirt ... :)

Det er helt korrekt, at den starter sådan og dermed mener han naturligvis
kvinderne

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-03-10 09:49

Allan Krautwald skrev:

> Det er helt korrekt, at den starter sådan og dermed mener han naturligvis
> kvinderne

Ja, jeg vil nu mene, at han siger "for".

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo Armand

Dato : 12-03-10 11:26

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg vil nu mene, at han siger "for".
>
> --
> Peter Brandt Nielsen

Ja, han sig "for the other half of the sky"
http://en.wikipedia.org/wiki/Woman_(John_Lennon_song)

Hilsen Bo Armand

Fra : Bo Armand

Dato : 12-03-10 11:29

"Bo Armand" <bo_armand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

PS !

Undskyld mit Saitek tastatur - Det er på vej ud af vinduet fra 2
sal.....CRASH

Hilsen Bo armand

Fra : Allan Krautwald

Dato : 12-03-10 11:47

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg vil nu mene, at han siger "for".
>
> --
> Peter Brandt Nielsen

Deri har du ret.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-03-10 16:30

Allan Krautwald wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er helt korrekt, at den starter sådan og dermed mener han
> naturligvis kvinderne

jamen det mente jeg nok men heller være sikker ind gå rundt med noget der er
forkert cieret