Password-protection
Fra : Jens Pedersen

Dato : 04-08-01 13:15

Hej ng.

Er der nogle, der kan fortælle mig, hvor på nettet, der findes nogle gode
scripts til password-protection e.l.
Jeg har prøvet php-center, netcoders, webcafe, eksperten og php.net.
Scriptet må gerne være simpelt og gøre brug af cookies/sessions.

På forhånd tak

--
Jens Pedersen

Fra : Jonas Delfs

Dato : 04-08-01 14:07

http://php.net/manual/en/features.http-auth.php

--
Mvh./Best Regards
Jonas Delfs, http://delfs.dk

"hehe ikke set en standart i min kode før, hvad er det for nogle dimser?"

Fra : Jens Pedersen

Dato : 04-08-01 15:02

> http://php.net/manual/en/features.http-auth.php

Ok - det virker
MEN - nu ligger landet sådan, at jeg var en smule hurtig på knapperne, da
brugernavn og adgangskode skulle indtastes. Jeg skrev "selvfølgelig" bare
noget som

username: sdfg
password: skdfjgkfdg

Hvordan kan dette ændres igen?
Kan det gøres fra PHP?
Og kan man oprette flere end en bruger med denne form for authorization?

--
Jens Pedersen