Gymform Plus
Fra : Joe

Dato : 04-08-01 10:18

Hej

Her for et par dage siden zappede jeg forbi TV-Shop kanalen og fik øje på et
redskab, der så meget interessant ud. Navnet er "Gymform Plus" og er meget
lovende hvis den holder hvad den lover. Så jeg vil meget gerne høre fra
nogen der har haft erfaringer med dette redskab. Man kan finde oplysninger
om den på:

http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23&moreinfo=1

(De tillader ikke at man linker udefra så man skal lige ind på hovedsiden
www.tvshop.com)

På forhånd tak.

Fra : Modesty

Dato : 04-08-01 19:54

On Sat, 4 Aug 2001 11:18:16 +0200, "Joe" <none@none.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.tvshop.com/main.phtml?prod_id=23&moreinfo=1
>
>(De tillader ikke at man linker udefra så man skal lige ind på hovedsiden

Hey Joe
Hmmmmmm ja og nej. Jeg kender ikke det specifikke produkt, men ved at
det sagtens kan lade sig gøre at stimulere musklerne transcutant, til
at udføre en kontraktion. Jeg har engang været med til nogle forsøg i
funktionel anatomi, hvor vi prøvede det af med nogle elektroder og fik
fx fingre til at bevæge sig. Men derfra og så til at jeg vil tro at
det er særligt effektivt eller behageligt, for den sags skyld, der er
langt. Jeg ved at man på fysiologiske optræninger benytter en form for
transcutan stimulation af fx rygmuskulatur, men det er en hel anden
historie, og sikkert noget bedre grej.
Generelt ville jeg være meget forsigtig med at købe produkter på
tvshop, uden at kende til dem. Prøv at undersøge om du kan købe
produktet i en forretning og evt få en demonstration af det. Nogle af
de træningsredskaber der sælges på tv, kan man faktisk købe i både
sportsforretninger og stormagasiner (ingen nævnt, ingen reklameret
for , men i en bedre kvalitet, end dem du får gennem postordre og
tvshops, selvom de måske kun er ganske lidt dyrere. Og så er fordelen
at du kan prøve dem af på forhånd.
Venlig hilsen
Maria
--
"Confidence never comes from having all the answers; it comes from
being open to all the questions."

- Earl Gray Stevens

Fra : Joe

Dato : 05-08-01 15:53

Hej Maria

"Modesty" <Notme@onthe.net> wrote in message

> [...]
> langt. Jeg ved at man på fysiologiske optræninger benytter en form for
> transcutan stimulation af fx rygmuskulatur, men det er en hel anden

Ja, jeg synes det her produkt lyder lidt for godt til at være sandt.

> [...]
> for , men i en bedre kvalitet, end dem du får gennem postordre og
> tvshops, selvom de måske kun er ganske lidt dyrere. Og så er fordelen

Ok, jeg prøver lige og smutte ned og se om jeg kan finde noget lignende i
diverse sportsforretninger og få en lille demonstration, for jeg er lidt
skeptisk ved dette produkt.

Tak for svaret.

Fra : Trine & Thomas

Dato : 06-08-01 17:13

Hej

For noget tid siden blev produktet testet i et eller andet forbrugerprogram
på TV og det holder overhovedet ikke hvad det lover - på ingen måde. Og så
var det tilmed decideret ubehageligt at anvende, så hvis jeg var dig, ville
jeg holde mig langt væk.

Smil fra Trine

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 06-08-01 07:02

> [...]
øje på et
> redskab, der så meget interessant ud. Navnet er "Gymform Plus" og er

Det virker ikke! drop det! stimulationen er slet ikke stor nok til at
have nogen som helst effekt.

Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, stud. scient biochemistry
e-mail: m.gybel@earthling.net, ICQ: 9821906