Video med DAD - Reconstrucdead
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-02-10 23:59

Jeg mener at DAD's video med "Reconstrucdead" fra 1995 er optaget i den blå
lagune på Island. Er der noget der ved om det er korrekt for jeg har svært
ved at finde videoen på Youtube og linket på DAD's egen hjemmeside virker
ikke. Jeg ville rigtigt gerne se denne video igen, så hvis nogen ved hvor
jeg finder den vil jeg blive ganske munter.

Lars

Fra : Per

Dato : 09-02-10 05:03

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> hjemmeside virker ikke. Jeg ville rigtigt gerne se denne video igen,
> så hvis nogen ved hvor jeg finder den vil jeg blive ganske munter.

Her:

http://www.dailymotion.com/video/x1uzzj_dad-reconstrucdead_music

/ Per

Fra : Steen

Dato : 09-02-10 09:48

On 2010-02-09 05:02:43 +0100, Per said:

> Her:
>
> http://www.dailymotion.com/video/x1uzzj_dad-reconstrucdead_music
>
> / Per

Gad vide om den ikke er inkluderet i deres boks?
Det er én af de ting der står højt på min ønskeliste

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-10 10:20

> Her:
>
> http://www.dailymotion.com/video/x1uzzj_dad-reconstrucdead_music

Jeps, det er den blå lagune. Har selv haft "fornøjelsen" af at stå i det
svovlstinkende vand, og det er en blandet fornøjelse. Man må åbenbart lide
meget for kunsten ;)

/Alex

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-02-10 10:43

> http://www.dailymotion.com/video/x1uzzj_dad-reconstrucdead_music

Tak for linket Per. Der var gensyns glæde og fuld blus på højttalerne. Som
bonus kan jeg desuden se frem til at synge den selv deroppe for årets
sommerferie går nemlig til Island

Lars