Judidth und Mell på Danmarks Turne
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-02-10 19:59

Det er ikke bare HELENE FISCHER og SEMINO ROSSI der beærer ¨Danmark med
besøg.

Tysk Schlager er faktisk begyndt at vælte ind over Danmark, i takt med at
slagermusikken bliver mere og mere populær her i landet.

Nu tager JUDITH UND MEL på en Danmarks turne.

De kommer hertil fredag, lørdag og søndag, den 19., 20. og 21. marts
http://www.judithundmel.com/

Mon også de kommer til Danmarks nye slager-by Horsens +

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 06-02-10 20:03

Ja det er faktisk rigtigt,

per

Fra : Steen

Dato : 06-02-10 20:08

On 2010-02-06 19:59:08 +0100, Åge Halldorsson said:

> [...]
> http://www.judithundmel.com/
>
> Mon også de kommer til Danmarks nye slager-by Horsens +

Hvorfor sidder du her - skal du ikke ind og se Grand Prix?
Er det ikke en slags slager?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-02-10 20:19

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Hvorfor sidder du her - skal du ikke ind og se Grand Prix? Er det ikke en
> slags slager?

heh ... nej, det er vist bare pop af dem meget tyndbenede slags ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 06-02-10 22:44

> heh ... nej, det er vist bare pop af dem meget tyndbenede slags ...

Er det ikke stort set det samme :-/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 06-02-10 22:47

> Er det ikke stort set det samme :-/

nej ... den slags pop bliver f.eks. spillet på P3 .. det gør slager
_ikke_

/thomas

Fra : Steen

Dato : 07-02-10 10:25

> nej ... den slags pop bliver f.eks. spillet på P3 .. det gør slager
> _ikke_
>
> /thomas

Nu vi er ved det - hvad er så egentligt "god pop"?
Jeg hører ikke meget af den slags. Gnags kan jeg dog godt sætte på

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-02-10 11:05

> Nu vi er ved det - hvad er så egentligt "god pop"?
> Jeg hører ikke meget af den slags. Gnags kan jeg dog godt sætte på

ingen anelse ... p3 kører i baggrunden på arbejdet og det er så meget
jeg følger med i hvad der er "mainstream" idag .. :)

/thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-02-10 21:40

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor sidder du her - skal du ikke ind og se Grand Prix?

Jeg er meget trendy og kan se computer og tv på een gang herfra hvor jeg
sidder.
men det er nu altså CARMEN NEBEL SHOW der kører. men jeg skal lige tjekke
DR TV for deres MGP om lidt.

> Er det ikke en slags slager?

Har du spist søm til forret og skruer til dessert ?

Hilsen Åge

Fra : Per H

Dato : 06-02-10 23:07

On Sat, 6 Feb 2010 21:40:18 +0100, Åge Halldorsson
<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:

>"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Jeg er meget trendy og kan se computer og tv på een gang herfra hvor jeg
>sidder.

OFFTOPIC

Fint, men har du så lyttet til radio Alfa,- sender på nettet, Det er
lige musik for mig. Generalt roligt, og matalic/ hipop og hvad det
ellers hedder forfindes slet ikke.

Det eneste minus er der kan være kællinger der skriger lige volsomt
nok i musiknumrene :-//

deres djingles er rigtig gode.

per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-02-10 23:55

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Fint, men har du så lyttet til radio Alfa,-

Ja da. jeg ønsker tit en dansktopper eller tysk slager i morgenradioen: der
kommer masser af sådan noget, når Verner slår sig løs i 4 timer. Det er
toppen. -
og selvfølgelig ALFA GOLD kl. 18-19 og Niels Fiskers weekend-slagershow.

> sender på nettet,

Ja skidt med det. Jeg bor lige miodt i sderes sendeområde

> Det er lige musik for mig. Generalt roligt, og matalic/ hipop og hvad det
> ellers hedder forfindes slet ikke.

Johh, det er da også den næstbedste radiostation for mig. Jeg vil skyde på
at jeg kan lide hver 3. plade de spiller. Samtlige andre radiostationer i
landet ligger på NUL hos mig.
Jeg kan intet lide hos dem. Bortset fra LIMFJORD PLUS. Der kan jeg lide ca.
3 ud af 4 plader. Den er sån mere underholdende og glad og munter

> Det eneste minus er der kan være kællinger der skriger lige volsomt nok i
> musiknumrene :-//

Ja, det hvines og skriges generelt meget i mange danske plader. Man kan godt
blive bange, ind i mellem og tænke på at ringe 112. men så er der alligevel
ikke
nogen der er ved at blive voldtaget.

> deres djingles er rigtig gode.

Deres jingler er yber-fantastiske. dem kan intet slå. Det er rigtig god
hollandsk lyd. Jeg tror det er en Foged der har skaffet dem.

Hilsen Åge