Musikstykke på hjernen
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-02-10 12:40

Jeg har fået et brudstykke af en sang på hjernen.
Er der nogle, der kan hjælpe med at identificere den?

Jeg kan jo ikke fløjte den for jer, men har *prøvet* at
"indtaste" den *meget simpelt* i denne online composer:

http://www.typorganism.com/visualcomposer/index.html

Gå til side 4212 og sæt den sidste sang (84227) på repeat.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-02-10 22:19

Thomas Hejl Pilgaard <t.pilgaard@adslhome.dk.dk> declared in:
00488b1e$0$2727$c3e8da3@news.astraweb.com :
> [...]
>
> http://www.typorganism.com/visualcomposer/index.html
>
> Gå til side 4212 og sæt den sidste sang (84227) på repeat.

Ikke længere sidste sang, men også lige meget. Jeg fandt
sangen. Det er fra Braveheart.
http://www.youtube.com/watch?v=9AN04imFDK8

Fra : Peter Knutsen

Dato : 08-02-10 05:30

On 06/02/2010 22:18, Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> Ikke længere sidste sang, men også lige meget. Jeg fandt
> sangen. Det er fra Braveheart.
> http://www.youtube.com/watch?v=9AN04imFDK8

Er der nogen der ved, hvad det er for en underlig pause-ikon der dukker
op 35 sekunder inde i afspilningen, i øverste venstre hjørne?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 12-02-10 14:28

Peter Knutsen <peter@sagatafl.invalid> declared in:
4b6f9333$0$271$14726298@news.sunsite.dk :

> Er der nogen der ved, hvad det er for en underlig pause-ikon der
> dukker op 35 sekunder inde i afspilningen, i øverste venstre hjørne?

Hvad søren, den så jeg slet ikke.
Jeg skulle blot bruge de første 15 sekunder af klippet :)

Det er en af de mange features YouTube har, hvor man kan lægge
små-redigeringer ind over sine klip, efter man har uploadet dem.
Annotationer (undertekster) er en anden. Her er klippet altså
pauset i et ønsket stykke tid.
I dette tilfælde er det nu vist ikke helt meningen, at det
skal være der.