Machine Head m.fl. - Vega i aften ..
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 00:08

Hvad kan jeg sige ... fan-fucking tastic ... en dårlig ryg holdt mig
desværre på balconen, men sådan så det ud:

<http://www.facebook.com/album.php?aid=148905&id=824688323&l=ebc47df1ec>

/thomas

Fra : Steen

Dato : 04-02-10 07:59

On 2010-02-04 00:08:17 +0100, Thomas von Hassel said:

> Hvad kan jeg sige ... fan-fucking tastic ... en dårlig ryg holdt mig
> desværre på balconen, men sådan så det ud:

> [...]

Jeg fulgte med indtil Burning Red, men siden har jeg faktisk ikke hørt dem.
Til gengæld kan jeg absolut anbefale den seneste skive med Artillery,
hvis man er til den slags.
En god sanger, en produktion Metallica ville ønske de havde, og et
fantastisk tight samarbejde mellem Stützer-brødrene.
--
Steen
@Eternal September

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-02-10 08:55

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg fulgte med indtil Burning Red, men siden har jeg faktisk ikke hørt dem.

Burning Red og den der fulgte efter var lidt "bum bum" mht. kvalitet,
men de to nyeste "The Blackening" og "Through the Ashes of Empires" er
fede fede albums ...

<http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:wbfpxqualdke>

<http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:gpfuxzw5ldde>

/thomas

Fra : Steen

Dato : 04-02-10 10:14

On 2010-02-04 08:54:38 +0100, Thomas von Hassel said:

> Burning Red og den der fulgte efter var lidt "bum bum" mht. kvalitet,
> men de to nyeste "The Blackening" og "Through the Ashes of Empires" er
> [...]

Jeg har da også et par links - et album der absolut er værd at investere i

http://www.artillery.dk/sounds/01%20When%20Death%20Comes.mp3

http://www.artillery.dk/sounds/03%2010.000%20Devils.mp3

Fra : MFN

Dato : 06-02-10 16:16

"The Blackening" er en rocker-fed skive.

/Michael