Masser af koncerter
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-10 19:42

LIGE LIDT INFOPRMATION
FUR er jo som bekendt genstand for endog meget stor interese hos mange her i
NG. Derfor er det nok af særlig stor interesse og meget relevant for disse
mange folk, at koncertåret er skudt igang for i år, på turistøen. Man kan jo
altid høre en masse live-musik her i turist-mekkaet forår, sommer og
efterår.

Fur Forsamlingshus
27. februar: THE SHARKS

Pladsen ud for Restaurant Bryghuset
2. juli: DUOEN
9. juli: FOLK FREINDS
16. juli: HIGHLANDER
23. juli: SAND & HARBO
30. juli: ANDERS MIKKELSEN
6. august: DJURSLAND SPILLEMÆNDENE

Festpladsen ud for Restaurant Bryghuset
4. september fra kl. 11.00-18.00: TYSK OKTOBERFEST med tyskpræget
slagermusik med flere grupper + cirkus, opvisning og anden underholdning
dagen lang

Telt ved Fur Kaffe og The, på Søndergårde
5.august: Æ´ HOLM

Festtelt på Fur Havn
10.juli: "GRUPPERNE ER IKKE OFFENTLIGGJORT ENDNU" (Vist nok 2 grupper) PS:
Fur Rundt-koncert
11. september: GRUPPE ER IKKE OFFENTLIGGJORT ENDNU (datoen ikke helt sikker)
PS: Træskibssejladskoncert

Fur Havn ud for Skuret
29. maj: PANDUROS ORKESTER PS: Muslingefest
Ubestemte datoer: PANNDUROS ORKESTER

Fur Strandhotel (og / eller) Pladsen ud for Fur Strandhotel
Dato og grupper ikke offentliggjort endnu

Fur Musik-ølejr
4.-24. juli: "SPILLEMANDSMUSIK" (Som gæst kan man titte op og lytte lidt)

Jeg kan i den grad anbefale PANDUROS ORKESTER. Det er velspillet
50-er-rock`n`roll-musik så det gynger og svinger. Og vi svinger bajerne.
Ligeledes vil jeg anbefale det megen tyske slagermusik på oktoberfesten.
Jeg har muligvis ikke fået det hele med. Jeg tror der kommer et par
koncerter mere i år

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-10 19:57

meddelelsen news:4b69c36a$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> FUR er jo som bekendt genstand for endog meget stor interese hos mange her
> i NG.

Hvis man ville have hørt dansktop var det den 15. januar

Da spillede BJØRN TIDMAND på Fur

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-10 20:00

meddelelsen news:4b69c712$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Da spillede BJØRN TIDMAND på Fur

og i november gik man glip af IB GRØNBECH OG DET EKANISKE ORKESTER

Det var træls - altså at gå glip af

Hilsen åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-02-10 20:00

meddelelsen news:4b69c7a5$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Henning Jensen

Dato : 04-02-10 12:52

On 03-02-2010 19:41, Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> 4. september fra kl. 11.00-18.00: TYSK OKTOBERFEST med tyskpræget
> slagermusik med flere grupper + cirkus, opvisning og anden underholdning

Tak for opslag. Desværre bor jeg i det østsjællandske.
Disse arangementer foran Bryghuset tiltaler mig ellers meget. Så hvis
skæbnen skulle drive mig så langt mod nordvest, hvor Fur (vistnok)
ligger, så vil de indgå i mine planer.

Henning Jensen.

--
Take time to laugh - it's the music of the soul.