Lidt brok
Fra : Lars Larsen

Dato : 03-02-10 09:51

over de "store" sælgere på QXL af musik.

Hvorfor f... har de så skide travlt med at fortælle i annoncerne, at
du kan spare det hele ved at købe deres andre auktioner, men glemmer
pænt at fortælle hvad det er for et produkt og standen deraf....

Tillader du dig så at brokke dig, truer de med at give dig en dårlig
karakter ..*fnis*

Hvordan kan de små konger læres op?

Fra : Max

Dato : 03-02-10 18:29

Hej Lars

> Hvordan kan de små konger læres op?

Du kan jo starte med dig selv, dette er en
musikgruppe, ikke en gruppe til dit brok
over en tilfældig tåbelig handelsside.

--
Mvh Max

Fra : Lars Larsen

Dato : 07-02-10 12:25

On Feb 3, 6:29 pm, "Max" wrote:

> Du kan jo starte med dig selv, dette er en
> musikgruppe, ikke en gruppe til dit brok
> over en tilfældig tåbelig handelsside.

Tak fordi du altid er her, tanken om en nyhedsgruppe, hvor du ikke
kommentererer andres indlæg er ubærlig.

Fra : Hauge

Dato : 07-02-10 21:03

Lars Larsen skrev:
> Tak fordi du altid er her,

Tak fordi du heldigvis ikke er her så tit.

> tanken om en nyhedsgruppe, hvor du ikke
> kommentererer andres indlæg er ubærlig.

Tanken om en nyhedsgruppe hvor du skriver, er ubærlig.

/Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-02-10 22:25

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Tak fordi du heldigvis ikke er her så tit.

> Tanken om en nyhedsgruppe hvor du skriver, er ubærlig.
>
> /Hauge

Hauge!. Kan du så gå hen at lægge dig, din lille fjollerik. Du har tumlet
sanseløst rundt i hele nyhedsgruppe-hirakiet de sidste fjorten dage.

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 07-02-10 21:16

Hej Lars

> Tak fordi du altid er her, tanken om en nyhedsgruppe, hvor du ikke
> kommentererer andres indlæg er ubærlig.

Velbekomme.

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 07-02-10 21:30

Klister klister.

per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-02-10 09:11

"Lars Larsen" <kaldmiglarsigen@gmail.com> skrev i en meddelelse
On Feb 3, 6:29 pm, "Max" wrote:

> [...]
> musikgruppe, ikke en gruppe til dit brok
> over en tilfældig tåbelig handelsside.

Tak fordi du altid er her, tanken om en nyhedsgruppe, hvor du ikke

Sikke dog et godt humør i er i, her i det nye år...

Og jeg der ikke engang har fået julemusikken ud af bilen endnu

M.V.H....Benny..

Fra : N/A

Dato : 07-02-10 21:03