Re.:Iphone 3Gs
Fra : Ukendt

Dato : 31-01-10 17:50

Hej
Så har jeg fået min første iPhone. Herlig ting. Er det muligt at
importere mine mail kontakter fra mac til iPhone og kun den vej -
således at de ender i en speciel folder, gruppe eller hvad det nu
hedder på en iPhone. De skal ikke blandes med mine andre kontakter på
iPhonen?
PFT
Ole

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-01-10 18:04

ab abcd skrev:
> [...]
> således at de ender i en speciel folder, gruppe eller hvad det nu hedder
> på en iPhone. De skal ikke blandes med mine andre kontakter på iPhonen?

Det tror jeg ikke. Så vidt jeg ved er Kontakter på iPhonen syltet
sammen med Adressebogen i OS X.

(og dit navn er i skoven)