Re: Stop bare gætterierne: The iPad
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 28-01-10 10:26

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:
>- Husk lige på, at vi trods alt er mere end 100 millioner blinde og
>svagtseende på verdensplan - plus alle de millioner af ordblinde - heraf
>ca. 400.000 alene i Danmark, - der ville kunne få god gavn af en sådan
>multi-reader... - Men vi er jo selvfølgelig heller ikke seriøse brugere,
>så vi kan jo godt nøjes med en VictorReader på 2kg, hvis vi vil have
>noget at læse på... [dyb sarkasme.!].
>
>mvh. Erik Richard

Du har jo mulighed for at udvikle et program som passer til dit behov og
sende det til ApsStore.
men dine evner(jeg mener det) kan du vel finde ud af det?
hilsen Hanne

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-01-10 16:10

Hanne Hertzog wrote:

> Du har jo mulighed for at udvikle et program som passer til dit behov og
> sende det til ApsStore.
> men dine evner(jeg mener det) kan du vel finde ud af det?

Jeg har faktisk været i gang med et sådant projekt, men blev bremset af,
at jeg ikke kunne få dels den nødvendige hardwarekode, dels den
styrekode, der skal bruges. Gruppen bag Daisy-systemet påstod overfor
mig i en mail, at pga. sponsorstøtte måtte de ikke videregive koden til
3.-part, og at samme sponsor havde forbudt dem at udvikle et software
baseret læsesystem, der kan bruges på andet end Windows baserede
styresystemer.

mvh. Erik Richard