DLNA på Mac
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-10 17:29

Hej

Hvordan tilgår jeg en DLNA-server fra min Mac?

DLNA-serveren er en NAS som jeg har stående.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Morten Lind

Dato : 28-01-10 17:36

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvordan tilgår jeg en DLNA-server fra min Mac?
>
> DLNA-serveren er en NAS som jeg har stående.

Æble(com)/k>gennemse.

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-01-10 23:22

Morten Lind skrev:

> Æble(com)/k>gennemse.

Interessant! Hvornår er OS X begyndt at kunne den slags?

(Du ved godt at DNLA er noget multimediehejs, ikke?)

Fra : Morten Lind

Dato : 29-01-10 03:49

> Interessant! Hvornår er OS X begyndt at kunne den slags?
>
> (Du ved godt at DNLA er noget multimediehejs, ikke?)

Hæ, hæ...næ, troede da, det bare var en disk af en slags

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-01-10 17:22

Morten Lind skrev:

> Hæ, hæ...næ, troede da, det bare var en disk af en slags

Det er meget på mode til hjemmebiografer (du ved, sådan nogen moderne
flade fjernsyn) da det åbenbart er en fornuftig måde at lange film ud på.

Du anbefales at følge med i So Ein Ding. Han forklarer jævnligt hvad
der sker.

Fra : Morten Lind

Dato : 29-01-10 17:42

> [...]
> flade fjernsyn) da det åbenbart er en fornuftig måde at lange film ud på.
>
> Du anbefales at følge med i So Ein Ding. Han forklarer jævnligt hvad

Sidste først: jo, jo - ham "Dingen" holder jeg meget af

Altså: film skal ses i biografen.

Og sluttelig: 10 timers arbejde - 7 timers søvn - 1 times sex - 1 times
mad - 1 times transport - 2 timers nyhedsopdatering - 2 timer til
indkøb, frisør, fritid m.m.......

Hvornår skulle jeg så se film?

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-01-10 17:44

> [...]
>
> Og sluttelig: 10 timers arbejde - 7 timers søvn - 1 times sex - 1 times
> mad - 1 times transport - 2 timers nyhedsopdatering - 2 timer til

TMI!!*

/thomas

* To much information ...

Fra : Morten Lind

Dato : 29-01-10 17:51

> TMI!!*

> /thomas

> * To much information ...

Hæ, hæ... Du er sjov...

TM providerer jo ikke flere timer i døgnet, vel?

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-01-10 17:52

Morten Lind skrev:

> Og sluttelig: 10 timers arbejde - 7 timers søvn - 1 times sex - 1 times
> mad - 1 times transport - 2 timers nyhedsopdatering - 2 timer til
> indkøb, frisør, fritid m.m.......
>
> Hvornår skulle jeg så se film?

10 timers arbejde? Æh, hvad er der blevet af 37 timers arbejdsugen?

Skruebrækker :( Og to timer til at læse avisen? Få en i magnaprint!

Du kan nemt lirke en film ind der.

Fra : Palle

Dato : 31-01-10 22:39

On 2010-01-29 17:42:05 +0100, Morten Lind said:

> Og sluttelig: 10 timers arbejde - 7 timers søvn - 1 times sex - 1 times
> mad - 1 times transport - 2 timers nyhedsopdatering - 2 timer til
> indkøb, frisør, fritid m.m.......

1 times sex?! Om DAGEN?! Så er det da vist også alt inklusiv?!

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Ukendt

Dato : 29-01-10 14:12

On 28/01/10 17.35, Morten Lind wrote:

> Æble(com)/k>gennemse.

Det må være i Finder jeg skal gøre det. Så får jeg ganske rigtigt adgang
til serveren, men det er ikke helt som det skal være, da det er noget
medie-deling, som åbenbart kræver en klient som f.eks. Windows Media
Player.
Derimod har jeg fundet ud af, at i min server er der også iTunes server,
så musikken kan jeg høre i iTunes.

Fra : Per Falkjær

Dato : 31-01-10 22:23

Anders Sørensen skrev:
> Hej
>
> Hvordan tilgår jeg en DLNA-server fra min Mac?
>
> DLNA-serveren er en NAS som jeg har stående.

Kan din NAS afvikle TwonkyMedia kan du prøve den.
mvh - Per