iWeb og mobile me
Fra : zillyink

Dato : 28-01-10 03:35

Hjælp ønskes, efter jeg har lavet en Mobile-Me konto, så får jeg en
meddelelse i iWeb at:

Process: iWeb [257]
Identifier: com.apple.iWeb
Version: 3.0.1 (301)
Build Info: iWeb-4750000~14
Code Type: X86 (Native)
Parent Process: launchd [77]

PlugIn Path: /Applications/iWeb.app/Contents/Frameworks/
SFWordProcessing.framework/Versions/A/SFWordProcessing
PlugIn Identifier: SFWordProcessing
PlugIn Version: ??? (???)

Date/Time: 2010-01-28 11:21:06.985 +0100
OS Version: Mac OS X 10.6.2 (10C540)
Report Version: 6

Der kommer en laaang remse op og der sendes en rapport til Apple, men
det løser ikke mit problem.
fejlsiden spørger om jeg vil genstarte iWeb, og hvis jeg gør det,
havner jeg samme sted igen:.. med fejlrapporten!

Som jeg kan læse det er det "SFWordProcessing" der driller!?

Pænt tak på forhånd!
--
fb

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-01-10 13:23

zillyink <zillyink@gmail.com> wrote:

> [...]
> havner jeg samme sted igen:.. med fejlrapporten!
>
> Som jeg kan læse det er det "SFWordProcessing" der driller!?

geninstaller iWeb ..

/thomas

Fra : Jørgensen

Dato : 28-01-10 14:05

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> geninstaller iWeb ..

nope, det hjalp ikke!
--
F.B

Fra : Jørgensen

Dato : 28-01-10 15:26

"zillyink" <zillyink@gmail.com> skrev i meddelelsen:

> Som jeg kan læse det er det "SFWordProcessing" der driller!?

Har lige fået hjælp via Apple support på telefon og det er godt nok en
omstændelig affære, det er noget der kræver lidt roderi i maskinrummet og
derfor heller ikke er egnet til en F&Q.

Jeg fik dog grundig trin for trin instruks og det lykkedes os at få liv i
iWeb.

Det er et SFWordProcessing problem, og der er sikkert én af jer der ved
noget om det, så byd ind hvis I vil.

Jeg vil ikke kloge mig på det, og jeg kunne forstå at det er et rimeligt
sjældent problem!
--
F.B

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-01-10 17:41

On 2010-01-28 15:26:08 +0100, Jørgensen said:

> [...]
> noget om det, så byd ind hvis I vil.
>
> Jeg vil ikke kloge mig på det, og jeg kunne forstå at det er et

Jeg har også haft det.
- David
--
Læs min blog