Fede ringetoner med glad musik - Helene Fi~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-10 18:41

FESTLIGE GLADE SLAGER-RINGETONER

Her er der lige et godt link som jeg selv har benyttet mig af et par gange.
Det er en RINGETONE-FABRIK som laver en del glade slagermusik-ringetoner.
Polyfoniske:
http://www.mobiles.dk/polyfoniske_ringetoner/172.hollandske-4.htm

Der er ringetoner med kendte slagernavne som Jannes, Cheristoff, Laura Lyn,
Frans Bauer, Jan Smit, Thomas Berge og jeg ved snart ikke hvad. Det er især
under "Hollandsk" der ligger oceaner af slagersange.

De mest effektive ringetoner, der skal bruges som ringesignel er jo nok de
polyfoniske, da de er mere gennemtrængende fordi de enkelte toner brager
frem efter tavshed mellem hver enkelt tone. Det virker meget bedre, ligesom
hvis telefonen sagde "RING (tavshed) RING (tavshed) RING" o.s.v. - MP3 kan
jo indeholde så mange musikinstrumenter sån det flyder sammen.

Men prøv selv at tjekke siden ud. Jeg linger lige de to, som jeg synes er
fænomenale som ringetone. de er begge med fest-aben JANNES
http://www.mobiles.dk/polyfoniske_ringetoner/1108669.jannes.als_het_zonnetje_schijnt.htmhttp://www.mobiles.dk/polyfoniske_ringetoner/1105442.jannes.een_beetje_meer.htmMan kan man til nød bruge ANDREA BERGS hit, som her er på hollandsk. Den ermed LAURA LYN, som her synger JE HEBT ME DUIZEND MAAL BELOGEN http://www.mobiles.dk/polyfoniske_ringetoner/1104799.laura_lynn.je_hebt_me_duizend_maal_belogen.htm........eller øjeblikkets kæmpehit overalt, CHRISTOFFs med BLAUE OGENwww.mobiles.dk/polyfoniske_ringetoner/1113679.christoff.als_ik_in_je_blauwe_ogen_kijk.htmHilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-01-10 18:55

Mon ikke det her virker bedre: