Så er der dømt spansk håndgranat
Fra : Steen

Dato : 23-01-10 15:43

Rodrigo y Gabriela udgav sidste år deres femte album 11:11
Et fantastisk album med 11 numre, dedikeret til 11 forskellige musikere.
Her nummeret Hanuman, der er dedikeret til Carlos Santana
http://www.youtube.com/watch?v=Z8QjxTpXh1g

De startede egentligt i et metalband, men har derfra udviklet deres egen stil.

Hvis man ikke er bange for at få udvidet sin horisont, så er det
absolut et album der anbefales.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 16:09

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De startede egentligt i et metalband, men har derfra udviklet deres egen
> stil.

Det må man sige. Jeg blev ellers helt skræmt da jeg så overskriften.

> Hvis man ikke er bange for at få udvidet sin horisont,

Det er jeg ikke. jeg spreder mig over kollosalt mange genrer

> så er det absolut et album der anbefales.

Man må nok sige, at det er guitarmusik på extremt højt niveau. Her er tale
om musik-kunst, som ikke enhver kan. Det er ikke larm
og skralderværk, som jeg troede det var, da jeg så overskriften. Det er
derimod dygtigt fabrikeret musik. Det lyder rigtigt godt. Har du mere af den
tube?
Altså hvor der bliver spillet en melodi i stedet for at der bare bliver
lukket støj ud.

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 23-01-10 16:51

On 2010-01-23 16:09:08 +0100, Åge Halldorsson said:

> [...]
> af den tube?
> Altså hvor der bliver spillet en melodi i stedet for at der bare bliver

Nummeret Atman fra albummet 11:11 er dedikeret til Dimebag Darrel
(Pantera+Damageplan) og inkluderer blandt andet Alex Skolnick fra
Testament.
http://www.youtube.com/watch?v=-WEn1rWptp0

Tjek evt. Chambao
http://www.youtube.com/watch?v=GilrTmYFKQU

Eller Ojos de Brujo
http://www.youtube.com/watch?v=BAB6ZGvY6gE

Eller hvad med lidt Tierra Acida
http://www.youtube.com/watch?v=hv5c078HORU&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-10 17:49

> Nummeret Atman fra albummet 11:11 er dedikeret til Dimebag Darrel
> (Pantera+Damageplan) og inkluderer blandt andet Alex Skolnick fra
> Testament.
> http://www.youtube.com/watch?v=-WEn1rWptp0

Man må nok sige at der her er tale om gedigent håndarbejde. Lyder rigtigt
godt. her er tale om at man spiller en sang.

> Tjek evt. Chambao
> [...]

Angående de sidste tre her, er jeg stået af for længe siden. Det er for
elektronisk og støjer grusomt, synes jeg

Hilsen Åge